Monday, January 19, 2015

مغزهای کوچک و ادعاهای بزرگ!!



مغزهای کوچک و ادعاهای بزرگ!!
اشاره:
نکته هایی که در پرانتزها آورده شده برای کسانی است که آزادی را مطلق میدانند و حدی برای آن تصورنمیکنند. هر کار ناشایسته ای را انجام میدهند و نام آن را آزادی میگذارند و توجهی به آن ندارند که هرچیز از جمله آزادی حدومرزی دارد و اگر از حدومرزش درگذریم و حق انتخاب و آزادی دیگران را محدود و یا مخدوش کنیم دیگر آن آزادی آزادی نیست بلکه ضد آزادی! است.
پرخاشگری و خشونت نه- ولی توهین به اشخاصی که به دیگران اهانت میکنند حق است و موجب التیام دلهای رنجیده از اهانت میشود.
هر مقامی که به منظور حمایت از آزادی حمله به نشردهندگان اهانت به مقدسات را محکوم میکند باید همچون پاپ فرانسیس علت و انگیزه این گونه پرخاشگریها و خشونتها را نیز یاداوری کند! تا از محدودکردن حق انتخاب مذهب و روش و منش زندگی و اهانت به عقاید دیگران جلوگیری شود:
وی گفته است: آزادی بیان نه تنها حق بنیادی بشر است بلکه انسان وظیفه دارد با بیان افکار خود به خیر جامعه و عموم کمک کند. او در جواب یک خبرنگار فرانسوی در باره رابطه آزادی بیان و آزادی مذهب گفت: بسیاری به طور کلی به مذاهب و یا مذهب دیگران توهین می‌کنند. آنها تحریک کننده دیگرانند. پاپ با اشاره به یکی از همراهانش که در کنارش ایستاده بود گفت: مثلا اگر دوست خوب من دکتر گاسپاری، به مادرم دشنام بدهد از من یک مشت خواهد خورد. این طبیعی است. نمی‌توان دیگران را تحریک کرد. نمی‌توان به اعتقادات دیگران توهین کرد. نمی‌توان اعتقادات دیگران را مسخره کرد.
دیماه نودوسه: احمد شماع زاده
نقل از بی بی سی:
یک بازیگر فیلم‌های پورن که زاده لبنان است به خاطر حضور در یک ویدئوی پورن با حجاب اسلامی، به قتل تهدید شده است.
میا خلیفه(نام مستعار) که نامش بیش از همه بازیگرهای دیگر در یکی از سایت‌های پورن جستجو شده و ویدئوهایش بیش از یک و نیم میلیون بار دیده شده، گفته است که پیغام‌های تهدیدآمیزی دریافت کرده که "بسیار هولناک" بوده‌اند.
کاربران شبکه‌های اجتماعی او را "بی‌ارزش" خوانده‌اند و برخی دیگر گفته‌اند که او نماینده لبنان نیست. میا خلیفه ۲۱ ساله به خاطر حضور در یک ویدئوی جنجالی هدف این جنجال‌ها در فضای مجازی قرار گرفته است.
حجاب یک ستاره پورن
او در این ویدئوی پورن، با حجاب ظاهر شده و لباسی پوشیده که پوشش اغلب زنان مسلمان است. به دنبال انتشار این ویدئو برخی از کاربران توییتر به او گفته‌اند که خودش را بکشد. بعضی‌ها برایش نوشته‌اند که او با ویدئوی خود باعث خفت مذهب اسلام شده است.
میا خلیفه در این ویدیوی جنجالی ابتدا با حجاب ظاهر می‌شود ولی بعد آن را بر می‌دارد. او می‌گوید که مسلمان نیست: "من در یک خانواده کاتولیک بزرگ شده‌ام اما به مناسک مذهبی کاتولیک‌ها عمل نمی‌کنم."(خوب این چه دلیلی است که میآوری احمق! چون کاتولیک هستی میتوانی به دیگران توهین کنی؟ آیا تنها مسلمان باید حریم مسلمانان را نگاه دارد و کاتولیک حریم کاتولیکها را؟ همه باید حریم دیگر انسانها را نگهدارند و به دیگران احترام گذارند وگرنه هرزه ای بیش نیستند! و باید به آنان بی احترامی کرد.)
مجله نیوزویک در گزارشی که درباره این بازیگر پورن منتشر کرده، نوشته که میا خلیفه از خیلی جهات زندگی خوبی دارد؛ او تحصیل‌کرده است، درآمد خوبی دارد و در حرفه خود موفق است.
میا خلیفه محبوب‌ترین ستاره پورن سایت پورن‌هاب است.
با این حال والدین میا خلیفه اصلا به او افتخار نمی‌کنند.
او می‌گوید که به خاطر شغلش باعث شرمندگی پدر و مادرش شده است.(مسلم است. زیرا آنان کاتولیکهای درستکاری هستند و نه مانند او هرزه! و این زن یقینا در زندگی چوب این نادیده گرفتن حق پدرومادر و خوارکردن آنان را خواهد خورد و به شکلی خفت باز خواهد مرد!)
به گزارش نیوزویک، میا خلیفه در بیروت به دنیا آمد و والدینش وقتی او ده ساله بود به مریلند در ایالات متحده مهاجرت کردند. او از دانشگاه تگزاس لیسانس تاریخ گرفته و در میامی خانه و زندگی خودش را دارد. برای خانواده مهاجر میا خلیفه، شیوه زندگی او قابل قبول نیست، اما در هفته‌های اخیر بحث و جدل در مورد شغل او از یک موضوع خانوادگی به یک جنجال ملی در لبنان تبدیل شده است.
میا به نیوزویک گفته است که علاقه‌ای به سیاست ندارد: "من دلم نمی‌خواهد که سوریه یا اسرائیل برای ما قلدری کنند، اما به سیاست بی‌تفاوتم."
اما او از نمایش پیشینه لبنانی‌اش در شبکه‌های اجتماعی شرمنده نیست. روی بازوی چپش مصرع اول سرود ملی لبنان را خالکوبی کرده است که می‌گوید همه ما فدای وطن‌، پرچم‌ و شکوهمان.
روی بازوی راستش هم پرچم حزب محافظه‌کار مسیحی لبنان را خالکوبی کرده که مخالف حکومت بشار اسد است. او این پرچم را بعد از بمباران لبنان در اکتبر ۲۰۱۲ روی دستش خالکوبی کرده تا به پدرش که حامی ارتش لبنان است بگوید که طرفدار اوست.(خوب حالا که روی بدنت این نشانه ها را خالکوبی کرده ای با چه دلیلی میتوانی آنها را با پورن مخلوط کنی و به دیگران نشان دهی؟‌ این توهین به دیگرانی که این علائق را دارند نیست؟)
هر دو خالکوبی در لبنان جنجال آفریده است. منتقدانش می‌گویند حضور او در فیلم‌های پورن، با تنی که این نشانه‌ها بر آن نقش بسته باعث شرمساری لبنان است، اما او می‌گوید: "این آنها هستند که باید شرمنده باشند. اگر حق انتخاب داشتم باز هم در لبنان به دنیا می‌آمدم."(آنها از تو شرمنده اند ولی تو از توهین به دیگران شرمنده نیستی؟ پس خیلی کوته نظر و احمقی!)
'پیغام‌های نفرت‌آمیز مردان لبنانی'
لبنان با جمعیت پنج میلیونی‌اش یکی از آزاد‌ترین کشورهای خاورمیانه است که تنوع مذهبی زیادی دارد. با این حال چندین روزنامه چاپ بیروت مقالاتی علیه میا منتشر کرده‌اند. اما عده ای هم مثل نصری عطاالله، نویسنده لبنانی- بریتانیایی از او دفاع کرده‌اند. او در صفحه فیس‌بوکش نوشته که "به عنوان یک زن او آزاد است که با بدنش هر کار که دوست دارد بکند."(تو هم مانند او مغز کوچکی داری که هیچ نمیفهمی! احمق! مگر هرکس هرچه داشت میتواند هرگونه که دلش خواست از آن بهره برداری کند؟ تو مالک جان و مال خودت هستی ولی مگر میتوانی آنها را از میان برداری و یا وسیله خواری دیگران شوی؟ در هیچ مکتب و مرامی کسی حق ندارد هرگونه کاری که دستکم غیرقانونی و غیراخلاقی و برای دیگر افراد و جامعه زیانبار باشد انجام دهد!! توی مغز امثال شما چه میگذرد که از درک کوچکترین حقوق انسانی ناتوانید؟)
بیشتر پیغام‌های نفرت‌آمیزی که میا خلیفه دریافت کرده از طرف مردان لبنانی است که فیلم های او را دیده‌اند و پیغام‌های تهدید به مرگی که گرفته کم نیستند. او می‌گوید بیشتر حامیانش مصری هستند.
نیوزویک می‌نویسد که میا خلیفه قصد ندارد برای همیشه در صنعت پورنوگرافی! بماند. "این کاری نیست که بخواهم برای همیشه انجام بدهم اما تا وقتی بتوانم در این شغل می‌مانم". او امیدوار است تا آن وقت رسانه‌ها خانواده‌اش را به حال خود بگذارند.(خاک بر سر بیشعورت باد! به جای درست کردن خودت که اصل مسأله است به حاشیه میروی!!)
نیوزویک از او پرسیده که آیا ارزش دارد که به خاطر شغلش خانواده خود را از دست بدهد؟ او می‌گوید: "نمی‌توانم بگویم که ارزشش را داشته اما نمی‌توانم خودم را هم سرزنش کنم. چرا که خودم این شغل را انتخاب کردم." (باز هم استدلالی احمقانه: چون خودم شغلم را انتخاب کرده ام نمیتوانم خود را سرزنش کنم!! لابد در صورتی کسی میتواند خود را سرزنش کند که کس دیگری شغلش را برایش انتخاب کرده باشد!! گویا اصلاً در مخش عقل نیست!! و بدین ترتیب پاسخ نیوزویک را هم به درستی نداده. مسلماً ارزشش را نداشته ولی نمیخواهد به حماقت خود اعتراف کند زیرا هنوز احمق است!)

No comments:

Post a Comment