Tuesday, October 4, 2016

تأیید تخلف ۱۲هزار میلیارد تومانی شخص احمدی‌‌نژاد

سیاسی

«تأیید تخلف ۱۲هزار میلیارد تومانی شخص احمدی‌‌نژاد توسط دیوان محاسبات»

  «تائید تخلف ۱۲هزار میلیارد تومانی شخص احمدی‌‌نژاد توسط دیوان محاسبات»
سه شنبه 13 مهر 1395
  •  دادستان دیوان محاسبات موضوع تخلف مجموعا ۴۸هزار میلیارد تومانی دولت دهم را تائید کرد.

  •  از این میزان، ۱۲هزار میلیارد تومان مربوط به شخص احمدی‌نژاد است.
  •  گفته می‌‌شود در گزارش‌های ماهانه دیوان محاسبات اشاره‌ای به تخلفات احمدی‌‌نژاد و دولت او نشده است.


  • رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس  از تایید تخلف ۴۸ هزار میلیارد تومانی دولت دهم خبر داد که ۱۲هزار میلیارد تومان آن مربوط به شخص محمود احمدی‌نژاد می‌شود.
    به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمود صادقی ضمن انتقاد از بی‌توجهی برخی نمایندگان به گزارش‌های ماهانه دیوان محاسبات، گفت:
    " دادستان دیوان محاسبات در جمع اعضای فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی این مسئله را عنوان کرد و پس از آن، شخصاً موضوع را پیگیری کردم که بار دیگر این مسئله را تایید کرد."
    صادقی تاکید کرد مجلس باید اسناد این تخلف‌ها را از دیوان محاسبات و رییس این دیوان درخواست کند.

    این صحبت‌ها در حالی‌ مطرح می‌‌شود که گفته می‌‌شود در گزارش‌های ماهانه دیوان محاسبات اشاره‌ای به تخلفات احمدی‌ نژاد و دولت او نشده است. در همین ارتباط، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بروز چنین اتفاقی‌ را تخلف دانست و گفت درصورت اثبات این تخلف، رییس این دیوان نیز باید محاکمه شود.
    حسین نقوی‌حسینی ادامه داد «در نظام مصالحی داریم که قطعاً بالا‌تر از مصالح شخصی، جمعی و گروهی است و تشخیص آن با رهبری است که قطعاً‌ برای کشور، مردم و خود احمدی‌نژاد دلسوز‌تر است».(این را میگویند پاچه خواری به منظور ماستمالیزاسیون موضوع- شماع زاده)

    او البته اضافه کرد این موضوع از سوی یکی از نمایندگان در صحن مطرح شد و تا زمانی که این تخلف اثبات نشود، نباید درباره آن موضع‌گیری کرد.
    نقوی حسینی‌ و برخی‌ نمایندگان اصولگرای مجلس در حالی‌ این موضوع را صرفا یک اظهار نظر می‌‌دانند که همانگونه که اشاره شد محمود صادقی گفت دادستان دیوان محاسبات این خبر را اعلام و تائید کرد.

    No comments:

    Post a Comment