Monday, March 30, 2015

یادی از حکومت مولا علی(ع)

همزمان با انتشار این مطلب در این وبلاگ در وبلاگ بلوگفایم نیز آن را منتشر کردم غافل از اینکه کار دستم میدهد و خوانندگان آن وبلاگم را به درد سر میاندازد. آن وبلاگ در روز سه شنبه هفدهم فروردین نود و چهار برابر با هفتم آوریل دو هزاروپانزده به دستور مقامات بسته شد. بلوگر هم که کلاً در ایران فیلتر است پس فعلاً تنها صفحه ام در آکادمیا به نشانی زیر برای ایرانیان داخل کشور باقی میماند:

او که به فقیرترین رئیس‌جمهور جهان شهرت دارد اکنون در صف انتظار یک بیمارستان دولتی در پایتخت اروگوئه دیده میشود. در حالی که میتواند از بهترین بیمارستانها و امکانات کشورش بهرهمند شود هرچند هر ماهه حدود ۹۰٪ از حقوق ریاست جمهوری خود را به موسسات خیره میبخشد. البته مسلمان نیست و نماز هم بلد نیست بخواند!! به خانه خدا هم تابه حال مشرف نگردیده!! از دو طرف هم سید نیست!! گاهی هم شراب میخورد!! زنش هم حجاب را رعایت نمیکند!!
بیچاره اگر میدانست پس از مرگش نکیرومنکر با گرز گران و چماق نیمسوز منتظرش هستند، از همین امروز شروع میکرد به اختلاس کردن و دزدیدن مال مردم و به مردم دروغ گفتن وبستن زبانها و پرکردن زندانها و خیلی کارهای بهتر دیگر تا هم خود به بهشت برود و هم دیگران را به بهشت رهنمون شود!!
سال گذشته ماشین ولکس واگون قدیمی اش نیز خبرساز شده بود!!

No comments:

Post a Comment