Tuesday, June 28, 2016

خدا کند ما را از خودپرستی توبه دهند!!

آیت‌الله ‫#‏محمودامجد‬ در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مدرسه نوید صالحین گفت: جامعه ما امروز از دروغ، تهمت و بازیگری، تملق و شرک و ظلم پرشده است. نوع ما منافق پرور و دون پرور و شرک پرور هستیم. ما همه شیعه‌ی شناسنامه‌ای هستیم. کو شیعه؟! مسلمانی کجاست؟!…آن‌ها که به نام، مسلمان نیستند ولی عمل به حق می‌کنند، با اسلام و قرآن آشناتر از ما هستند. اسلام به یک کلمه نیست. مسلمان دروغ نمی‌گوید. حقه بازی نمی‌کند. خیانت نمی‌کند. آزار نمی‌دهد. امروز در جامعه‌ی ما خدا کجاست؟! دین با بازیگری نمی‌سازد، با حقایق نمی‌شود بازی کرد، باید توبه کنیم، خدا کند امشب وقتی از این جا می رویم، هویت‌مان عوض شود، دگرگون شویم.
آیت الله امجد با بیان این که امروز برخی مراسم‌های دعا و عبادت ما به مرکز تهمت و توهین افتراء تبدیل شده است، تاکید کرد: با حق و حقیقت نمی‌شود بازی کرد، هر کسی با حق گلاویز شود شکست می‌خورد. خودپرستی کافیست… دعا کنید من هم به برکت شما توبه کنم. خدا کند ما را از خودپرستی توبه دهند… خداوندا! ما را با محبت شستشو بده تا عاقل شویم. عاقل، باقی را فدای فانی نمی‌کند… کسی خیال نکند از عهده‌ی نفس بر می آید، هیچ اعتمادی به هیچ‌کس نیست. ممکن است خدا ما را رها کند و همه‌ی جنایت‌های عالم را انجام دهیم. کسی خیال نکند کلید بهشت در دست اوست.
ایشان در ادامه با اشاره به بیان امیرالمومنین (خصم ظالم و کمک مظلوم باشید) اظهار داشت: با بنده و امثال بنده دوستی کنید، اگر ظلم کردم، در مقابلم بایستید و جلوی ظلم را بگیرید و اگر مورد ظلم واقع شدم، از مظلوم دفاع کنید.
جهت اطلاع از جزییات به ‫#‏سحام‬ مراجعه فرمایید.
اگر امروز جوانان و بچه‌های ما بی پناه مانده‌اند، به این دلیل است که ما خودمان با خدا و اسلام آشنا نیستیم. ما دروغ می گوییم و به فرزندمان می گوییم دروغ نگو! پیداست که جوان این تربیت را از ما قبول نمی‌کند. آنها وقتی این وضع را…
sahamnews.org

No comments:

Post a Comment