Monday, December 1, 2014

تحجر چه کارها که نمیکند؟!!

علی مطهری درگفت وگوبا شفقنا:
اگرکسی باکتاب حماسه حسینی مشکل دارد،اعتبار آن را زیر سوال نبرد 
شنبه, 08 آذر 1393 ساعت 22:06


شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) -دکتر علی مطهری با تکذیب ادعای کسانی که نسبت دادن کتاب حماسه حسینی را به شهید مرتضی مطهری مخدوش می دانند گفت: اگر کسی با بخشی از مطلب های منتشر شده در این کتاب مشکل دارد آن مطلب را نقد کند اما اعتبار آن را زیر سوال نبرد.

در برخی از نشستهای مذهبی، افرادی برای رد کردن مطلبهای منتشر شده در کتاب حماسه حسینی نسبت این کتاب به شهید مطهری را مخدوش دانسته و ادعا کرده اند که این کتاب مجموعه یادداشتهایی است که به اسم این شهید منتشر شده و این شهید مطهری در عالم رویا از فرزندانش می خواهد تا نسبت دادن این کتاب به ایشان را تکذیب کنند.

دکتر مطهری در گفت وگو با شفقنا با تکذیب این ادعا گفت:  کتاب حماسه حسینی دو بخش دارد. بخش اول مربوط به سخنرانی های شهید مطهری است و بخش دوم  آن نوشته های ایشان است. نسبت این کتاب به ایشان در غایت صحت است. این ادعا که ایشان در عالم رویا چنین سخنی را داشته است صحت ندارد. ممکن است کسی با بخشی از مطلبهای این کتاب موافق نباشد. در این صورت بهتر است بگوید که من با این مطلب موافق نیستم و نظر خودش را بیان کند اما کسی اعتبار این کتاب و نسبت آن به نویسنده را مخدوش نکند.

No comments:

Post a Comment