Friday, April 1, 2016

جانباز شهید شد برادر زاده اش به زندان فراخوانده شد!!! مرگ بر ستمگر باد

«حسن حسین‌زاده موحد» شهید شد، «سعید حسین‌زاده موحد» به اوین احضار گردید!
  سه شنبه, ۳ام فروردین, ۱۳۹۵ 
hoseinzadeh-Movahed-Amadnews

حاج «حسن حسین‌زاده موحد» در حالی روز اول فروردین به خیل یاران شهیدش پیوست که طی ماه‌های اخیر مکررا نارضایتی خود را از زندانی شدن پسر برادرش ابراز کرده بود.
به گزارش «آمدنیوز»، «حسن حسین‌زاده موحد» در حالی روز اول فروردین‌ماه ۱۳۹۵ به خیل یاران شهیدش پیوست که ۹ سال از عمر خود را در زندان‌های ساواک گذرانده و شکنجه‌های مختلفی را تحمل کرده بود.
او در طول سال‌های دفاع مقدس، با حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی، به اسارت نیروهای صدام درآمد و ۴ سال را نیز در زندان‌های حکومت بعثی عراق گذراند و نامش به عنوان «آزاده سرفراز» در تاریخ معاصر ایران ثبت گردید.
مرحوم «حسن حسین‌زاده موحد» پس از آزادی از زندان‌های صدام، آسیب جسمانی فراوانی دید، به طوری‌که ۶۵ درصد از جانبازی وی توسط مراجع رسمی تایید گردید.
وی در حالی ده‌سال از عمر خود را در زندان‌های ساواک گذراند که فعالیت‌های سیاسی مختلفی را در «جمعیت موتلفه اسلامی» علیه حکومت شاهنشاهی سازماندهی کرده بود. اما حالا در نظام جمهوری اسلامی برادر زاده‌اش «سعید حسین‌زاده موحد» تنها به دلیل انجام فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان کار باید سال‌های زیادی از عمر خود را در زندان‌های ایران بگذراند.
«سعید حسین زاده موحد» که به دلیل بیماری‌های مختلف جسمانی از پزشکی قانونی گواهی «عدم تحمل حبس» دریافت کرده، علی‌رغم فشارهای مختلف از سوی سپاه پاسداران توانست به ۴ روز مرخصی درمانی اعزام شود.
روز اول فرورین‌ماه ۱۳۹۵ در خبری اعلام شد که «حاجیلو» دادیار ویژه زندانیان سیاسی زندان اوین، به وی اعلام کرده با تمدید مرخصی درمانی وی موافقت نکرده و وی باید خود را به زندان معرفی کند.
حاجیلو هم‌چنین به «حسین‌زاده موحد» اعلام نموده که «نه در مورد تمدید مرخصی و نه در مورد تحویل مدارک پزشکی این زندانی شامل آزمایشات خون، عکس‌برداری‌های رادیولوژی و ام آر آی که در بهداری زندان نگهداری می‌شود، هیچ‌گونه اقدام و مساعدتی را انجام نخواهد داد!»
شهید «حسن حسین‌زاده موحد» در ماه‌های آخر عمر خود از تشکیل پرونده و زندانی شدن برادر زاده خود توسط سپاه پاسداران به شدت ابراز ناراحتی کرده بود، به طوری‌که این پرونده باعث شد «محبت قلبی» این شهید با مسئولین سپاه به شدت مورد آسیب قرار گیرد.
سحام

No comments:

Post a Comment