Tuesday, April 5, 2016

افشای اسناد پاناما و سردار پیشین سپاه!

برگی از فیسبوک

محمود نجارصادقی
 بهشت پاناما و سردار x
پنج سال پيش بود كه يكى از كارمندان يك سردار قاچاقچى و دلال نفت در دوران هاله نور، براى اولين بار پاناما را به من معرفى نمود و از مزيت پاسپورت و سپرده گذارى در آنجا نكاتى را گفت، پس از ان برايم ترديدى نمانده بود كه آن سردار محترم ! نيز دستى در سپرده گذارى در آنجا دارد . ان زمان هنوز بابك زنجانى دود به پا نكرده بود و كمتر كسى او را ميشناخت، آن بنده خدا بهم میگفت كه بابك زنجانى در برابر سردار x بايد لنگ بندازد! وقتى به نقل و انتقال پول اين سردار نگاه ميكنى مخت صوت مى كشه و تعداد صفرهايش واقعا بيشماره !!
آن سردار محترم پس از انتخابات هرگز به ايران برنگشت و احتمالا نيز برنخواهد گشت، او به محافلى در قم وصل است .
يادم مى ايد وقتى از محمود بهمنى رئيس بانك مركزى در مورد اين دلالان در مجلس پرسيده بودند ، او به صراحت گفته بود ما چاره ايى جز اينكار نداريم و تا كنون ده دوازده نفر از همين دلالها ، پول هاى دولت را برنگرداندند و رفتند خارج برنگشتند !!!!!
اخه اين چه نوع كشوردارى است كه مملكت را بجايى رسانده بودند كه افراد در ان نقش بانك مركزى را ايفا مى كردند ! انهم بانك مركزى دزد و قاچاقچى !!
براستى مقصر اصلى اين ابرو ريزى ها و غارت ملى چه كسى يا چه كسانى هستند !!؟؟؟
پى نوشت ١: نام ان سردار قاچاقچى و دلال نفت نزد من محفوظ هست و به دليل مسائل حقوقى و قانونى از او نام نبردم .
پى نوشت ٢ : اين دلالان پول و نفت معمولا از فيلترهاى سختگيرانه نهادهاى اطلاعاتى و امنيتى مى گذشتند ! و گزينش مى شدند .

نظر:
دست این گونه دلالان که پیشتر عضوی از سپاه بوده اند در تمام تبادالات اقتصادی پرارزش مانند طلا و ارز و ... را میتوان یافت. و بیشتر آنها همانهایی بودند که از دورانی که احمدی نژاد در مناطق کردنشین و آذربایجان همکار آنها بود با او آشنایی داشتند و در دوره ریاست جمهوری او این امتیازها را گرفتند. و مال مردم را خوردند و گریختند و به ریش ملت خندیدند. برخی دیگر مانند محصولی از آب درامدند و برخی دیگر هم با جاهایی دیگر در ارتباط بودند و چنین کارهایی را کردند: مانند خاوری و همدستانش که وقتی داشت کار به جاهای باریکی کشیده میشد گفتند کشش ندهید...
پیش از انقلاب یک خارجی گفته بود: ایران کشوری است که سی و شش میلیون نفرند و همه از یکدیگر میدزدند ولی در کنار هم به خوبی همزیستی دارند. چه خوب جامعه ما را شناخته بود...

No comments:

Post a Comment