Saturday, May 10, 2014

جنها گفتند: کنا طرائق قددا

واقعه رزول
(سقوط سفینه موجودات فضایی)

قرآن کریم- سوره جن: 
جنها گفتند: کنا طرائق قددا یعنی ما به گونه های مختلفی هستیم(آفریده شده ایم). 
به همین دلیل یک زمان غول پیکرند با جمجمه ای کشیده و زمانی دیگر کوچک اندامند با جمجمه ای شگفت! یافته های دیگری نیز وجود دارد که بسیاری از آنان کوچک اندام بوده اند و حتا بسیار کوچک اندام تر از این تصویرهایی که میبینید. برعکس تصویرهایی که از آفریقای پیش از تاریخ وجود دارد آنان را درشت پیکر و سیاه پوست نشان میدهد. 
در گزارش این واقعه که توسط آقای حمیدرضا جودیر ترجمه شده بود خوانده ام که دستگاه گوارشی و تنفسی آنان مانند آدمیان نبوده بلکه به یکدیگر متصل بوده است. رئیس جمهور آن زمان آمریکا یعنی روزولت با شخص بازمانده دیدار داشته و گفتگو کرده است. اما در آن گزارش آمده است که حادثه در سال 1947 رخ داده که نمیدانم چرا به تازگی سال 1952 در گزارشهایی آمده که احتمالا همه برگرفته از یک منبع هستند و اگر اشتباهی رخ داده باشد مربوط به منبع اولیه است. باز هم تا آنجا که به یاد دارم در آن کتاب آن هزار دانشمند و پژوهشگر پیشتر از سال دوهزار بوده که همگانی تظاهرات و درخواست کردند برخی اطلاعات واقعه رزول به آگاهی همگان برسد.

برای آگاهی بیشتر با ویژگیهای جنیان به جن موجودی که از نو باید شناخت بازگشت شود که در محیط وب موجود است. شماع زاده

خلاصه گزارش: 
در سال 1952 یک سفینه فضایی حامل سه سرنشین در مزرعه ای د ر نیومکزیکو آمریکا به نام رزول سقوط کرد که بر پایه آن فیلمی نیز در امریکا ساخته شد. این مزرعه به سرعت و در آن زمان توسط نیروی هوایی و اف ب آی و سایر مقامات امنیتی محاصره شد. چندی بعد و با فشار رسانه های امریکا و جهان - دولت امریکا ماجرا را به کلی انکار کرد. اما شاهدان و مزرعه داران اطراف که شمارشان بیش از 200 نفر بود گواهی میدادند که این موجودات را دیده اند و نیز سفینه آنها را. 
پس از گذشت زمانی این ماجرا از تب و تاب افتاد ولی همه ساله مراسمی در سالگرد سقوط سفینه در امریکا برگزار میشد که هنوز هم ادامه دارد. 
تا اینکه در سال 2000 تعداد 1000 دانشمند برجسته جهان و برندگان جوایز نوبل از جورج بوش درخواست کردند تا تکلیف رزول را روشن کند.
بوش در بیانیه ای رادیو- تلوزیونی و خیلی کوتاه ماجرا را تایید کرد اما بی هیچ توضیحی. از آن پس تصاویری توسط ناسا در اختیار رسانه ها قرار گرفت و هنوز هم دانشمندان در انتظار دریافت ااطلاعات ببشتری هستند. تاکنون تنها گفته شده که از سه سرنشین این فضاپیما دو نفر به هنگام سقوط کشته شده ولی مهندس پرواز زنده بوده است. این موجود سه سال در اختیار سرویس های امنیتی و جاسوسی و دانشمندان بود و دست اخر بر اثر ابتلا به انفلوانزا فوت کرد.
دانشمندان و پژوهشگران معتقدند طراحی هواپیماهای ضد رادار- آپولو ها- شاتلهای فضایی و بسیاری از پیشرفت های شگرف امریکا بر اثر دانش این مهندس پرواز میباشد و امریکا هم به همین دلیل نمیخواهد این موضوع را بیشتر باز کند.
حتی در بسیاری از مقالات تا حدی قضیه جدی پیگیری شده است که میگویند موجود رزول بر اثر فشارهای تخلیه اطلاعاتی و همچنین آزمایشهای متعدد امریکاییها فوت کرده است.





اندازه این تصویر تغییر داده شده است. برای مشاهده کامل تصویر در این قسمت کلیک کنید. اندازه اصلی این تصویر 1206x830




تصویر به صورت خودکار تغییر یافت . با کلیک در این قسمت میتوانید اندازه واقعی آنرا مشاهده نمایید . اندازه واقعی عکس 1206x830 پیکسل





سایز تصویر به صورت خودکار تغییر یافت . با کلیک در این قسمت میتوانید اندازه واقعی آنرا مشاهده نمایید . اندازه واقعی عکس 748x433 پیکسل



عکس هوایی مزرعه رزول - نیومکزیکو ( محل سقوط فضا پیمای ناشناخته !!!


بقایای چتر نجات مهندس پرواز که از سفینه بیرون پریده بود؟؟ یا بقایای چتر نجات خود سفینه ؟؟
که در همان زمان توسط یک افسر امریکایی در روزنامه ها چاپ شد !!
این افسر بعدا در فشار همه چیز را تکذیب کرد !!!! ولی تصاویر فردای ان روز روزنامه ها موجود است !!!!

محل مزرعه رازول در نیو مکزیکو

باز هم بقایای سفینه و چتر نجات آن

یک تصویر از کلیپ آخرین لحضات زندگی موجود رزول
این کلپ در اینترنت موجود است و میتوانید از سایت رسمی " ناسا " یا شبکه خبری " abc news " دانلود کنید !!!

فلزات باقی مانده پس از انهدام سفینه رزول ( یک آلیاژ نا شناخته !! )

تصاویری که در مجلات به طور همزمان در سال 2000 چاپ شد !!
اینها اولین تصاویری بود که رسما توسط ناسا عرضه شد !!!


موزه رزول ؛واقع در نیومکزیکو در امریکا ! در این موزه ماکتی از سفینه و ماکتی از فضا نوردان و عکس های
سال1952 وجود دارد



تصاویری از مرجع هوانوردی و هوافضای پارسی



















































No comments:

Post a Comment