Friday, May 9, 2014

کشف سنگهای عظیم(Megalithic) در روسیه

کشف سنگهای عظیم در روسیه
http://ufolove.files.wordpress.com/2014/04/37be4-10003328_10153829160960467_1971722431_n.jpg?w=560
مگالیتیک(Megalithic) روسیه دارای بزرگترین بلوکهای سنگی جهان است. در جنوب سیبری پژوهشگران دیوار بزرگی از سنگ گرانیت را یافته اند که وزن هر یک از سنگها بیش از سه هزار تن است و دارای زاویه های تیز هستند. بزرگترین سنگ یافت شده در بعلبک لبنان وزنی کمتر از 1500 تن داشت ولی در این محل تازه کشف شده قطعاتی از سنگ به گونه ای مرتب و منظم به ارتفاع 40 متر بر روی یکدیگر قرارداده شده اند که با تکنولوژیهای دورانهای باستان انجام این کار غیر ممکن است.
سالها بود که باستانشناسان از سنگهای بعلبک شگفتزده بودند ولی سنگ های این بنا دو برابر بعلبک وزن دارند و دارای سطح تخت و گوشه های تیز هستند.

به نظر میرسد این سنگها روی هم چیده شده اند و بزرگترین ساخته دست انسان باشد که باستانشاسان را مبهوت کرده است. همچنین وزن این سنگها دو تا سه برابر سنگهای بعلبک است و میتوانند وزنی از 3 تا 4 هزار تن داشته باشند. 
کسی تاریخ بنای این سنگها را نمیداند و نیاز به پژوهشهای بیشتری است. برخی معتقدند به دوران پیش از تاریخ برمیگردد ولی رازورمز آنها مدتها بی پاسخ باقی خواهد ماند. 
ممکن است در دوران پیش از تاریخ از تکنولوژی بسیار پیچیده ای برای ساختن آنها استفاده شده باشد و حدس در باره دلیل و نحوه ساخته شدن آنها تنها در حد گمان باقی بماند. آنان چه کسانی بوده اند؟ و آیا ممکن است تحولات ناگهانی و عمده جهان گذشته را مانند سیل محو کرده باشد؟
یک پاسخ به این پرسش: 
اگر تکنولوژی بود چرا تنها سنگهایش باقی مانده؟ چرا فکر نمیکنیم ممکن است اراده ای در پس این کارها بوده باشد و نه تکنولوژی:
اگر تنها به آنچه که دیدنی و ملموس است و نیز به دانسته های خود معتقد باشید نمیتوانید توانا به درک درست موضوعهایی از این دست شوید. ولی اگر معتقد شوید که قوانین و سنتهای موجود در آفرینش کیهان تنها اینهایی نیست که من میدانم و ندانسته هایم ممکن است بسیار بسیار بیشتر از دانسته هایم باشد آنگاه میتوانید پرنده ذهنتان را به کرانه های دیگر کیهان سوق دهید و برای نمونه به راهنماییهای قرآن توجه کنید:
آنجا که میگوید: شخصی از جنها در پاسخ به درخواست حضرت سلیمان گفت: من تخت ملکه سبأ را تا از جایت برخیزی حاضر میکنم. پس از او وزیر دانشمند حضرت سلیمان گفت من تخت او را تا چشم بر هم بزنی نزدت حاضر میکنم و این کار را کرد. این در حالی بود که پایتخت ملکه سبا صدها و بلکه هزاران کیلومتر دورتر از کاخ حضرت سلیمان بود. 
بنابراین متوجه میشوید که همیشه تکنولوژی نیست که کارساز است و انسان و جنها تواناییهایی دارند که هنوز دانش انسان به آنها دست نیافته است.
نقل از: www.ufolove.wordpress.com   
ویرایش و روشنگری از: احمد شماع زاده

No comments:

Post a Comment