Tuesday, May 6, 2014

دگرگونی اساسی در نظریه تکامل انسان(متن فارسی)

دگرگونی اساسی در نظریه تکامل انسان
احمد شماع زاده
 خدای را شکر که انتظار به سر آمد و دانشمندان هم معتقد شدند که موجودی جز انسان بر روی کره زمین میزیسته است. این اولین بار در تاریخ انسانشناسی است که یک کشف علمی نظریه داروینسم را به چالشی عمیق میکشاند که گریز از آن کار ساده ای نیست!

شاید دانشمندانی بودند که این عقیده را داشتند ولی آرزو داشتم روزی فرارسد تا با مقایسه ژنتیک انسان و جن به این حقیقت دستیابند که همین گونه شد و در این پژوهش علمی مشخص میشود که این مقایسه صورت گرفته و هیچ شباهتی میان این موجود کشف شده و انسان وجود ندارد. این سندی است که هیچ دانشمندی نمیتواند آن را انکار کند.

اکنون با افتخار میگویم آنانکه پژوهش "جن در قرآن" یا "جن موجودی که از نو باید شناخت"  را خوانده اند دوباره بخوانند و آنانکه نخوانده اند بخوانند تا بدانند که قرآن کریم تا چه اندازه دقیق و کامل جن را به تصویر کشیده و نیز بدانند کسی که به قرآن اعتماد کند یقینا راه را از بیراهه تمیز خواهد داد. گفتنی است که این پژوهش قرآنی در بیش از بیست پایگاه وب وجود دارد و تصورمیشود دستکم چند صد هزار نفر از سال 1384 تاکنون آن را خوانده اند.

بررسی یافته های تازه
در ویدئو اول که مصاحبه با یک انسانشناس است در یک جا اشاره ای میشود به اینکه دهها سال پیش در فرانسه کشفی از انسانهای ناشناخته صورت گرفته است. از خود پرسیدم اگر چنین است پس چرا تاکنون دستکم برای آنانی که به دنبال چنین کشفیاتی بوده اند روشنگری نشده و برای همگانی کردن آن کوششی صورت نگرفته است؟
خوشبختانه پس از لحظاتی مصاحبه کننده موضوع داروینیسم را پیش میکشد و پژوهشگر به نکته ای مهم و جالب اشاره میکند و میگوید: دانشمندان در ذهن خود داروینسم را اصل قرار داده و هر کشفی که آن را به چالش بکشاند به کناری میگذارند و از آن رد میشوند. سپس عکس پروفسور هاپکینز را نشان میدهد که تصور میشود منظور از آن دانشمندان یکی هم هاپکینز زیست شناس شهیر آمریکایی است. و بدین ترتیب پاسخ پرسش خود را میگیرم و متوجه مشوم چرا تاکنون این نکته های مهم از تاریخ تکامل و شناخت انسان در بوته ای از ابهام و ایهام قرار گرفته است.

نکته دیگری که مصاحبه کننده به آن چند بار اشاره میکند موضوع توفان و سیل نوح و از میان رفتن بسیاری از موجودات است و میپرسد پس مهاجرت چگونه صورت گرفته؟ مصاحبه شونده پاسخی میدهد که باز تأیید کننده حقیقی بودن حدیث دومی است که در آغاز پژوهش دیگرم زیر عنوان جایگاه جنیان و آدمیان در سیرتکاملی انسان آورده ام و اساس نظریه ام را پیرامون تکامل انسان شکل میدهد و یکی از نکته های آن مهاجرت اجباری و بر اساس مشیت الهی جنها به نقاط دور دست زمین و دیگر سیاره هاست.  

نکته دیگر اینکه در این ویدئو و در متن از موجودی یاد میشود که نامش در انجیل(تصور میکنم عهد عتیق باشد و نه عهد جدید) با عنوان نفیلیم آمده است و سیزده جمجمه به دست آمده در کاوشهای مکزیکو را به آنان نسبت میدهند و نیز اشاره میشود که در ادیان دیگر و در میان افسانه های سرخپوستان از چنین موجودی یاد شده ولی متأسفانه به قرآن و اسلام که بهترین معرفی را از این موجود ناشناخته دارد هیچ اشاره ای نمیشود. این در حالی است که نگارنده در مقدمه جن در قرآن آورده ام "اگر دانشمندان مسیحی به وجود جن معتقد شوند که مسیحیان نیز به آن باوردارند بسیاری از مشکلات باستانشناسی و انسانشناسی آنان رفع خواهدشد". 


*****

متن زیر ترجمه مقاله ای علمی است که نشانی پایگاه آن در پایان ترجمه میآید با عنوان:
These Ancient Elongated Skulls Are NOT HUMAN
By Michael Snyder, on January 16th, 2014
این جمجمه های کشیده انسانی نیستند!
نویسنده: مایکل اشنایدر
16 ژانویه 20014
 
 Elongated Skull Peru - Red Hair

آیا آماده رو به رو شدن با دستاوردهایی علمی هستید؟ دستاوردهایی که در تعارض کامل با نسخه ای از تاریخ جهانی است که در مدرسه آموخته اید:
در سالهای اخیر صدها جمجمه بسیار عجیب در جهان کشف شده که آزمایشهای صورت گرفته روی برخی از آنها ثابت کرده است این جمجمه های دراز به انسان تعلق ندارند. این موضوع بدان دلیل که بسیار شگفت انگیز است برای مردم پذیرفتنی نیست. اما حقیقت آن است که در متون کهن چند هزار ساله نیز در مورد این موجوات سخن به میان آمده است.
 در تاریخ سینه به سینه سرخپوستان شمال آمریکا نیز میتوان رد پای این موجودات را حتا پیش از سر بر آوردن سرخپوستها در این سرزمین یافت.
Nephilim Skull - Lake Titicaca - Posted by Brien Foerster on Facebook
یک افسانه سرخپوستی از پیکاری میان قبیله ای سرخپوست با نژادی از غولهای موقرمز آدمخوار پرده بر میدارد.

انجیل(عهد عتیق) از این بیگانگان زیر عنوان نفیلیم یاد میکند که گذر زمان نقش آنها را برجسته تر کرده است. در کشور پرو و بویژه در شبه جزیره پاراکاس پژوهشگران جمجمه هایی بسیار بزرگ و بسیار کهن را یافته اند . برایان فورستر در صفحه فیسبوکش تصویر یکی از این جمجمه های بسیار کهن را نشان میدهد که هنوز موهای سرخ رنگ بر روی سرش نمایان است!
Baby Elongated Skull From Peru
نمونه دیگری از این جمجمه های سرخ موی اخیرا کشف شده که متعلق به یک کودک است. این جمجمه های بزرگ و دراز بیش از حد بزرگتر از نمونه های انسانی است . معمولا دگرگونیهای مربوط به شکل جمجمه ظاهر آن را تغییرمیدهد و آن را کشیده میکند ولی نمیتواند حجم آن را نیز افزایش دهد. از این گذشته این جمجمه ها ویژگیهای فیزیکی خاصی دارند که کاملا آنها را از جمجمه انسانها متفاوت میسازد.
برایان فورستر تعدادی از این تفاوتهای کلیدی را در این ویدئو شرح داده است.
اخیرا فورستر در مصاحبه با اگزماینر شرح داد که پژوهشهایش منتج به این شده که معتقد شود این آفریدگان یا گونه ای متفاوت از انسان یعنی موجودی دیگر بوده اند و یا نتیجه ترکیب دی ان ای انسان با دی ان آی بیگانگانی است که از فضا آمده اند.
مصاحبه گر اگزماینر: شما در ویدئوی اخیرتان کودک دورگه بیگانه ای که در پرو یافت شده یعنی بقایای یک کودک با جمجمه ای دراز و نیز جنینی با جمجمه ای بزرگتر از حد معمول را نشان داده اید. آیا فرضیه ای دارید که چرا این کودکان با جمجمه های ناجور و ناقص الخلقه به صورت طبیعی رشد نموده اند؟
فورستر: این نمونه ها دقیقا در شکل طبیعی شان هستند. جمجمه هایی با حجمی بسیار زیاد. اینها یا گونه ای متفاوت از گونه انسان هستند و یا نتیجه ترکیبی از دی ان ای انسان و بیگانگان اند. نمونه ای از جمجمه سرخ موی را برای پژوهشهای بیشتر به آزمایشگاه فرستادیم. نتیجه ای که به دست آمد گیج کننده بود! گروههای تحقیقاتی دیگری نیز در مورد این جمجمه های دراز باستانی به نتایج مشابهی رسیده اند. که میتوانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید.
 یک جمجمه دراز مومیایی که در پرو یافت شده تأییدکننده وجود بیگانگان است. سر بزرگ این موجود که تقریبا پنجاه سانتیمتر است انسانشناسان را مبهوت کرده است! این جمجمه یکی از دو مجموعه جمجمه هایی است که در شهر Andahuaylillas در استان جنوبی Quispicanchi یافت شده بودند.
هنگامی که یک گروه بین المللی از انسانشناسان جمجمه یافت شده را مورد بررسی قرار داد، تأیید کردند که این جمجمه متعلق به انسان نیست. سه انسانشناسی که از کشورهای اسپانیا و روسیه، هفته گذشته برای بررسی این یافته ها
وارد این موزه شدند تایید کردند که این جمجمه ها متعلق به انسان نیست و برای دانستن واقعیت آنها نیاز به پژوهشهای بیشتری است. اگر چه ارزیابی سطحی است اما آشکار است که این مشخصات با هیچ گروه و قومی در جهان ربطی نمی یابد.
جمجمه دیگری که در سالهای اخیر موجب بحثها و جدلهای زیادی شده جمجمه کودک ستاره ای است. در تصویر زیر جمجمه کودک ستاره ای در مقایسه با جمجمه انسان معمولی قرارگرفته است که هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند.
Starchild Skull
روشن است که تفاوتها بسیار زیاد است . اما پروژه کودک ستاره ای بنا بود دستاوردهای خیلی بیشتری داشته باشد. قرار بود پژوهشگران آزمایشهای دی ان ای گسترده ای روی جمجمه انجام دهند تا ببیند این آفریده تا چه اندازه به انسان شبیه و نزدیک است.
پس از سیزده سال پژوهش در پروژه کودک ستارده ای متوجه شدیم که این جمجمه  اصولا متعلق به انسان نیست. اول از همه اینکه مشخصات فیزیکی آن با یک انسان معمولی به هیچ وجه شبیه نیست! متأسفانه این اختلاف حیرت انگیز نکته های قابل قیاس فیزیکی طیف اصلی دانشمندان را تحت تاثیر قرار نداد! زیرا از نظر آنان این اتفاق میتواند رخ دهد و اغلب هم رخ داده است. گیبلی(یکی از آنان) همه این تفاوتها را اینگونه شرح میداد که: طبیعت قادر به انجام هر کاری هست! اما این حقیقت ندارد.
 در حقیقت طبیعت وظایفش را با قانونها و سنتهای دقیق آفرینش که با کدهای ژنتیکی خاص مشخص میشوند تعریف میکند. هیچ قانونی محکمتر از قوانین ژنتیک نیست. اگر پنجاه نفر یک جرم را شهادت بدهند ولی دی ان ای خلاف آن را ثابت کند همه شهادتها مردود اعلام میشوند. به دلیل برتری تشخیص ژنتیکی بر دیگرتشخیصهاست که سخن اول را در دادگاهها ژنتیک میزند.
وقتی آنها بازگشتند به نتایج بسیار شگفت انگیزی رسیدند که تتها یک نکته از آن را در زیر میخوانید:
در رابطه با دی ان ای کودک ستاره ای ژنشناس ما متوجه شد که چهار فراگمان بزرگ قابل قبول رویهم رفته تنها 1583 جفتهای پایه(بخشی از دی. ان. آ. که میان دو رشته واقع شده) یا 9.55 درصد از 16569 جفتهای پایه انسان را داراست که نشان میدهد هیچ نشانی از همنوع بودن با انسان را ندارد.
برای دیدن ویدیو ها به سایت منبع مراجعه کنید.
 

No comments:

Post a Comment