Wednesday, March 12, 2014

بزرگترین معمای رویدادهای هوایی

بزرگترین معمای رویدادهای هوایی

عنوان این نوشته آخرین عبارتی است که گزارشگر بی بی سی از هواپیمای ناپدید شده بسیار پیشرفته بوئینگ 777 هواپیمایی مالزی بر زبان آورد. این روزها شگفتی از این ناپیدایی و معماشدن آن بر سرزبانها و در گزارشهاست. گزارش دیگری همه احتمالهایی که ممکن بود به ناپدیدشدن این هواپیما منجر شود را بررسی کرد و دست آخر نتیجه گرفت که این ناپیدایی در چارچوب هیچیک از این احتمالات علمی و تکنیکی نمیگنجد. آیا باز هم باید منتظر بود تا دلیل آن به دست آید یا تا همینجا بسنده است؟

شاید بسنده نباشد و دست آخر با شگفتی اثری از آن یافت شود ولی اگر کمی هم به دیگر عاملها بپردازیم حتا در صورتی که دلیل  قطعی این ناپیدایی یافت شود زیانی متوجه ما نخواهد شد و آن این است که از مغز یک معتقد به یوفو و فرازمینیهای قدرتمند و کارا و کوشنده تراوش میکند. او معتقد است دور از نظر نیست که این کار به یوفوها بازگردد. آنان تا کنون انسانهای زیادی را ربوده و پس از آزمایشهای بسیار روی آنها آنان را در مناطق دیگری دور از جایی که ربوده شده بودند رها کرده اند و حتا ممکن است برخی را هم هرگز باز نگردانده باشند. این بار شاید دیگر تک تک انسانها برایشان کارا و بسنده نبوده و دسته ای از انسانها از گروههای نژادی مختلف را نیاز داشته اند که دست به چنین کاری زده باشند.

بنابراین اگر مبنا را بر این احتمال بگذاریم یا باید پس از مدتی این هواپیما و مسافران آن را در جای دیگری از کره زمین بیابیم و یا هرگز از آنان خبری نیابیم. اگر یافتیم خودشان به ما خواهند گفت که در کره ای دیگر چگونه مدتی را سپری کرده اند...

No comments:

Post a Comment