Friday, August 15, 2014

عجب دنیائیه!!

آمریکا عده ای را سروسامان داد و تجهیز کرد تا با دولت سوریه بجنگند همان گونه که طالبان را برای افغانستان درست کرد. این عده اسم خودشون رو گذاشتن داعش(یعنی مخفف: دولت اسلامی عراق و شام!). کارشان این بوده و هست که با شبکه ای که در مساجد کشورهای مختلف اروپایی و آسیای میانه و غیره دارند از میان جوانانی که خام و بیتجربه و از معادلات جهانی و ترفند ابرقدرتها بیخبرند یارگیری میکنند تا به آنها ملحق شوند و بدین ترتیب گروهشان گسترش مییابد.
روش کاری اینان جز ایجاد وحشت و ترس و کشتار هرآنکه غیرخودی است نیست و روشهایشان با هیچ اسلوبی جز ترور کور جور در نمیآید. آنان هنگامی که به عراق رسیدند و با ایجاد وحشت و ترفندهای مختلف شیطانی بر بخشهایی از عراق مسلط شدند خود را بنیاندگذار یک دولت اسلامی فراگیر خواندند!! که واژه ای بسیار بلندبالا و بزرگ و لقمه ای گلوگیر است که جز در صدر اسلام تاکنون خبری از آن نبوده است.
این گروه نه شکل ظاهرش به دولت میخورد و نه رفتار و کردارش به اسلام. آنان جز واژه تروریست شایسته القاب دیگری نیستند. ولی میبینیم چه سهل و آسان همه دنیا حتی رؤسای جمهوری چون اوباما از آنان پیروی کرده و آنان را دولت اسلامی میخوانند که با این خوانش هم به اسلام ستم کرده اند و هم به جامعه بشری.
ای رسانه های بیفکر و ای دولتها!عقلتان کجا رفته است؟! آیا اگر مگسی روزی ادعاکند که من عقابم از او میپذیرید و از آن پس او را عقاب خطاب میکنید؟ اگر یک قاتل بگوید من منجی بشرم و سر مقتول را هم به دست گرفته باشد به او خواهید گفت ای منجی انسانها ما را نیز از این وضع برهان؟!! عجب دنیائیه!!

No comments:

Post a Comment