Monday, November 17, 2014

بسیج سکوت نخواهد کرد یعنی اینکه...

بسیج سکوت نخواهد کرد، تتترق!

شانزده سال قبل امت حزب الله اعلام کردند که در برابر اهانت های روشنفکران به اسلام ناب محمدی سکوت نخواهند کرد، ظاهرا امت حزب الله وقتی سکوت نمی کند، هفته بعدش چهار تا جسد بغل خیابان پیدا می شود، نتیجه شکستن سکوت حزب الله همین قتلهای زنجیره ای بود.
پانزده سال قبل هم برادران حزب الله اعلام کردند دربرابر بی حرمتی های دانشجویان به ساحت مقدس نظام جمهوری اسلامی سکوت نخواهند کرد، نتیجه اش همین شد که سکوت شکسسته شد و چهار تا دانشجو از پشت بام کوی دانشجو با ندای هل من ناصر ینصرنی امت حزب الله ارشاد شدند به کف خیابان و برادران حزب الله با فداکاری تمام با چوب و چماق و نانچکو و زنجیر دانشجویان خواب آلود را از خواب غفلت بیدار کردند و آنها را فرستادند به زباله دانی تاریخ.
همین چهارده سال قبل آیت الله مصباح اعلام کرد که حتی جیک ثانیه هم در برابر توهین به امام زمان، خدا، پیغمبر، نایب برحق امام زمان، معاون نایب برحق امام زمان، امام اول تا دوازدهم شیعیان، فرزند امام رضا، مسئول خدمات کفشداری حرم امام رضا حتی یک لحظه هم تحمل نخواهد کرد و سکوت نخواهد کرد، نتیجه اتش هم همین شد که آقایی به نام سعید حنایی در مشهد، برای حفظ بیضه اسلام شانزده زن را دزدید و آنها را برای حفظ اخلاق به قتل رساند و چون خیلی آدم اخلاق دوستی بود، برای حفظ بیضه اسلام قبل از کشتن این زنان به آنها تجاوز کرد که مشکل فحشا بکلی حل شود.
همین سیزده سال قبل بازهم آیت الله مصباح در مقابل اشاعه فحشا و منکرات اعلام کرد یک لحظه هم سکوت نخواهد کرد، در نتیجه تعدادی زن و شوهر در کرمان دستگیر شده و به اتهام داشتن روابط مشروع با همسرشان کشته شدند، بعدش هم وقتی به برادران ارزشی گفتند چرا این زن و شوهرها را کشتید، گفتند چون با هم رابطه داشتند، به آنها گفتند: خب، اینها زن و شوهر بودند، طبیعی بود که با هم رابطه داشته باشند. همین شد که برادران ارزشی تازه یادشان افتاد که زن و شوهر می توانند با هم رابطه داشته باشند.
اصلا چرا برویم وسط تاریخ، همین شش ماه قبل، انصار حزب الله و همین آقای محتشم رئیسشان و آقای علم الهدی امام جمعه مشهد و آقای طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و آقای خاتمی امام جمعه تهران، اعلام کردند برادران حزب الله در برابر بی حجابان که عوامل دشمن هستند سکوت نخواهند کرد، در نتیجه بطری بطری سکوت شان شکسته شد و اسید پاشیده شد روی صورت خانمهای اصفهان.
البته، حالا قرار نیست تا ابد برایتان قصه بگویم. منظورم این است که این امت حزب الله وقتی تصمیم می گیرد سکوت نکند، همان هفته بعدش حداقل پنج نفر کشته می شوند. اصلا شوخی هم سرشان نمی شود. مثلا همین دیروز آقای سردار نقدی در واکنش به اظهارات حجاریان درباره عاشورا گفته که: « بسیج سکوت نخواهد کرد.». سعیییییییید! مواظب باش!

No comments:

Post a Comment