Wednesday, June 17, 2015

زندانبان توزیع کننده مواد مخدر!!



زندانبان توزیع کننده مواد مخدر!!
چهارشنبه ۲۷خرداد  ۱۳۹۴

در کشوری که با یک مرگ بر ضد ولایت فقیه گفتن به همه چیز میرسند!!

بنا به گزارش ارسالی به «سحام»، «نجم‌الدین حسینی» رئیس بند دو زندان رجایی‌شهر کرج(دارالقرآن)، به اتهام وارد کردن ۴ دستگاه گوشی تلفن‌همراه به همراه سیم‌کارت و فلش‌های حاوی فیلم‌های مستهجن و ۴۰۰ گرم مواد مخدر توسط ماموران حفاظت اطلاعات قوه قضائیه بازداشت شده است. حسینی پشت میز کارش در دفتر زندان دستگیر شده است.
در پی بازجویی‌ از وی تاکنون ۱۰ نفر دیگر به جرم هم‌کاری و هم‌دستی با وی دستگیر شده‌اند.
از جمله دستگیرشدگان برادر فردی به‌نام «امیریان» است، «امیریان» معاون رئیس زندان رجایی‌شهر است که در سمت افسر نگهبان آشپزخانه زندان رجایی‌شهر مشغول به کار بوده است. بقیه دستگیرشدگان نیز از ماموران بندها(افسر نگهبان) اندرزگاه‌های مختلف بوده‌اند و یک افسر جانشین که همگی در بازداشت به سر می‌برند.
براساس اطلاعات ارسال شده به «سحام»،  دستگیرشدگان طی سال‌های متمادی، «چرخه ورود و توزیع مواد مخدر به زندان رجایی‌شهر» را اداره می‌کردند.
ارتباطات فامیلی در میان کادر اداری زندان رجایی‌شهر به یک امر مرسوم تبدیل شده است، به طوری‌که این زندان توسط یک یا دو فامیل خاص اداره می‌شود. به عنوان مثال «امیریان» معاون رئیس زندان رجایی‌شهر که برادرش در لیست دستگیرشدگان قرار دارد، دایی «نجم‌الدین حسینی» رئیس بند دو زندان رجایی شهر نیز هست. پدر«نجم‌الدین حسینی» نیز در زندان سمت پاسدار بند یا همان افسر نگهبان زندان رجایی‌شهر مشغول به کار است. برادر «نجم‌الدین حسینی» مسئول فروشگاه و خواهرش از پرسنل اداری زندان است و
بر اساس این گزارش، پدر «نجم‌الدین حسینی» دوسال قبل هنگام ضرب‌وشتم یک زندانی او را به قتل رساند و حکم قصاص برای وی صادر شد، اما این حکم به «دیه» تبدیل و او به شغل خود در زندان باز می‌گردد.
اعتراض زندانیان به این «فساد اداری قوه قضائیه»، باعث قطع جیره خشک زندانیان شده و زندانیان تهدید به شکنجه، مرگ و انفرادی شده‌اند.
یک منبع مطلع به خبرنگار «سحام» گفت: به احتمال زیاد، رئیس زندان رجایی‌شهر نیز در چرخه ورود و توزیع مواد مخدر در زندان شریک است که چنین آشفته، زندانیان را تهدید به برخورد فیزیکی کرده است
این منبع افزود: «یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در داخل یکی از اندرزگاه‌ها به چند زندانی گفته است که در دو ماه گذشته، ۳/۵ کیلو مواد مخدر را بین ۳۰۰ نفر از زندانیان توزیع کرده است
گفتنی‌است در هفته گذشته «نجم‌الدین حسینی» رئیس بند ۲ زندان رجایی‌شهر کرج، «بهنام ابراهیم زاده» زندانی سیاسی محبوس در این زندان را مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار داد و او را به زندان انفرادی اعزام کرد.

No comments:

Post a Comment