Saturday, June 27, 2015

محاکمه احمدی نژاد! کی؟

سحام نیوز نوشته است: 
"معلوم نیست واقعا در کشور ما چه اتفاقی باید بی‌افتد و چه اختلاس و فساد و تخلفی از دولت احمدی‌نژاد باید کشف شود تا دستگاه قضایی، اقدام به بازداشت و محاکمه احمدی‌نژاد و …. کند؟!
اگر ما مدعی هستیم که نظام حاکم بر کشور ما جمهوری اسلامی و مبتنی بر تعالیم قرآن کریم و سنت نبوی و سیره علوی است، پس چرا دستگاه قضایی که برای مسایل پیش پا افتاده اقدام به دستگیری و محاکمه افراد و حتی بدون محاکمه و اثبات جرم در دادگاه صالح، اقدام به ممنوع‌الخبر و ممنوع‌التصویری و مجازات شخصیت‌های برجسته کشور و انقلاب اسلامی و نظام می‌کند، در برابر این مسایل وحشتناک هیچ اقدامی نمی‌کند و اجازه می‌دهد که امثال احمدی‌نژاد و اعضای دولت «کج‌دست و نادان» وی نه تنها از سرپنجه عدالت بگریزند، بلکه هم‌چنان تصاویر آنان زینت‌بخش رسانه ملی باشد و با طرح مسایل سخیف درباره اسلام و تشیع و امام‌زمان (عج) زمینه تضعیف اعتقاد جوانان و تمسخر بیگانگان را نسبت به اسلام و تشیع فراهم آورند…؟!"

و باید به این نظر این نکته را هم افزود: 
آنهم کسی که همواره در طوف هشت سال خوار بودن و خاری بودن در چشم ملت، از همین افراد دوروبر خود به طور کامل حمایت میکرد و کسی حق نداشت به آنان خرده بگیرد و در مورد کابینه اش میگفت کابینه خط قرمز من است!! 
آیا همین یک نکته برای قوه قضائیه بسنده نیست که کسی را که اطرافیان برگزیده و مورد حمایتش اینهمه فسادکرده اند را به محاکمه کشد؟

No comments:

Post a Comment