Saturday, December 26, 2015

ادعاهای ضرغامی نسبت به سران فتنه؟!!

Aman Mashayekhi
Aman Mashayekhi رکورد تناقض‌گویی‌های ضرغامی علیه موسوی و کروبی شکست: هر دو جمله یک دروغ
“به کروبی گفتم دنبال موسوی نرو خطش جداست و دنبال مسائلی ضد نظام است؛ من به شما هشدار می دهم!”او نمی گوید که او در چه جایگاه و مقامی چنین هشداری داده است. آیا رییس صدا و سیما یک مقا
م امنیتی یا قضایی است که چنین ادعایی کرده است؟
شش سال تلاش بی‌حاصل برای توجیه عملکرد فتنه‌انگیز صداوسیما در سال ۸۸
عزت الله ضرغامی که طی شش سال گذشته بارها خاطرات ضد و نقیض از ملاقات با کروبی و موسوی تعریف کرده، یک بار مدعی شده است که "دو روز بعد از انتخابات ۸۸ به منزل کروبی رفتم و ... کروبی از پیش با برنامه ریزی و انتخاب آدم های خود اقدام به شورش کرد" و بار دیگر ادعا کرده: "شب دوم پس از انتخابات هم پیش آقای کروبی و هم پیش آقای موسوی رفتم. به آقای کروبی گفتم که این حرکت شما خسارت‌هایی به بار می‌آورد و دنباله‌رو موسوی شده‌اید."...
آیا او یکی از سران عالی رتبه نظام است؟ میرحسین موسوی برای صحبت با مردم آماده بود، اما صدا و سیما به او فرصت نداد تا بتواند با مردم سخن بگوید.

به نظر می رسد که عزت الله ضرغامی سابقه ده ساله خود در صدا و سیما و دوران پیش از آن در وزارت ارشاد را فراموش کرده که چگونه بازیچه دست نیروهای امنیتی و نظامی بود و چگونه در آن دوران با تولید برنامه هایی همچون هویت و چراغ به روشنفکران و صاحبان فکر و قلم در کشور تهمت افترا می زد.

رییس سابق صدا و سیما با بیان اینکه تقلب رمز عملیات بوده، مدعی می شود که با تمام سران فتنه رفاقت و نزدیکی داشتم! اما نمی گوید این چه رفاقت و نزدیکی بود که حتی حاضر نشد اجازه پخش توضیحات آنان را درباره اتهاماتی که رییس دولت نهم و دهم از رسانه ملی به ایشان زده بود، به آنها بدهد. گویی ضرغامی نقش خود در کارناوال عاشورا در زمان کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی را نیز فراموش کرده که حالا مدعی دوستی با “سران فتنه” می شود.

ضرغامی که تاکنون بارها اعتراف کرده به میرحسین موسوی که به شهادت آرای اعلامی خودشان حداقل سیزده میلیون رای داشت، اجازه یک سخنرانی چند دقیقه ای در صدا و سیما را هم نداده، باز به دروغ پردازی پرداخت و گفت: به آقای موسوی گفتم شما با تبلیغات ۱۳ میلیون رای آوردید و این در پناه انقلاب بود و همه برنامه ها را در صدا و سیما مثل بقیه داشتید، من حتی پیشنهاد دادم بیاید صحبت کند ولی قبول نکرد!

این دروغ در حالی گفته می شود که چند وقت قبل وی به صراحت گفته بود که میرحسین موسوی برای صحبت با مردم آماده بود، اما صدا و سیما به او فرصت نداد تا بتواند با مردم سخن بگوید.

به نظر می رسد ضرغامی حتی سخنان چند هفته پیش خود را هم به یاد ندارد و با تناقض گویی سعی می کند توپ را در زمین کسانی بیندازد که شش سال است آماج همه دروغ ها و تهمت ها شده اند و حتی یک دقیقه به آنان فرصت پاسخگویی داده نشده بلکه با حصر غیرقانونی و غیرشرعی آنان را از ابتدایی ترین حقوق شهروندی نیز محروم کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، این بار خود را در مقام قاضی القضات می بیند و مدعی می شود: تکلیف قضایی این افراد کاملا روشن است و نیاز نیست به دادگاه کشیده شوند. اگر آن ها به دادگاه رفتند مطمئن باشید حکمشان قصاص است ولی نظام به دلیل مصلحت این کار را انجام نداد!

اما نمی گوید که این حکم بر اساس کدام قانون حقوقی و شرعی و از سوی چه کسی صادر شده است.

این در حالی است که مردم از خود می پرسند اگر ضرغامی و سایر هم کیشانش در ادعای خود صادق هستند، چرا شش سال است که بی وقفه به دروغ پردازی و افترا علیه میرحسین و مهدی کروبی پرداخته اند و به رغم پاسخ هایی که تاکنون از سوی خانواده و مشاوران این دو دلسوز انقلاب و نظام داده شده، باز بر ادامه دروغ پردازی های خود اصرار دارند.

No comments:

Post a Comment