Tuesday, January 19, 2016

تنها برای درج در تاریخ

تنها برای درج در تاریخ:

مادر فرمانده غواصّان عملیات کربلای ۸ به علت رد صلاحیت فرزندش در فرمانداری اندیمشک از حال رفت!
مادر شهیدان حبیب الله و ذبیح الله قلاوند و جانبازان خیرالله و فضل الله قلاوند در حالی که با چشمانی اشک آلود و معترض، نامه رد صلاحیت فرزندش خیرالله(کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اندیمشک) را در دست داشت، در فرمانداری اندیمشک از حال رفت. فریادهای این مادر رنج کشیده از  ستمی که بر خانواده شان وارد شده و ردصلاحیت فرزندش، دیوارهای فرمانداری اندیمشک را به لرزه درآورد.
 
صحنه تلخ اعتراض این مادر، دل هر بیننده ای را به درد میآورد. مادر خیرالله با صورت غرق در اشک، معترضانه و با کنایه فریاد میزد:

تاکنون با افتخار تصورمیکردم چهار فرزندم در راه اسلام و انقلاب شهید و جانباز شده اند؛ ولی امروز با گرفتن نامه ردصلاحیت فهمیدم فرزندانم عنوانهایی برعکس دارند!ا و آنان را معقتد به نظام نمیدانند. مادر ذبیح الله سومین شهید شهرستان اندیمشک است. ذبیح الله بسیجی ۱۷ ساله ای بود که در ابتدای جنگ تحمیلی و در عملیات کرخه نور سال ۶۰ به شهادت رسید. ایشان همچنین مادر شهید حبیب الله قلاوند فرمانده آموزش دهنده غواصان عملیات والفجر ۸ است که سال ۶۴ در عملیات آزادسازی فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد. خیرالله قلاوند یکی از فرزندان جانباز این مادر، که اخیرا به دلیل عدم التزام به اسلام و ولایت فقیه ردصلاحیت شده همرزم شهید چمران در ستاد جنگهای نامنظم، سردار عملیاتهای مریوان، خیبر و سوسنگرد بوده است. ایشان رزمنده جانبازی است که هنوز ترکشهای دفاع مقدس مهمان جسم رنجورش هستند. این شهید زنده در کنار جان شیرین برادران رشیدش، ریه و سه دنده قفسه سینه و بخشی از جسم خود را نیز پای وفاداری به نظام اسلامی فدا نموده است.

No comments:

Post a Comment