Monday, January 18, 2016

رد صلاحیتهای گتره ای!!!

امروز مجددا برای بار دوم و با افتخار رد صلاحیت شدم. اینبارهم به اتهام نداشتن دین صلاحیت مرا رد کردند .البته این رفتار در کشور ما سالهاست عادی شده . هر کس را می خواهند بی دین حساب می کنند ؛ هر کس را خواستند دیندار به حساب می آورند .هر کس را بخواهند شهید و هر کس را خواستند مرده حسابش می کنند . و هر کس را خواستند مقامات و درجات روحانی می دهند . مهم نیست . خدا جای حق نشسته .امروز عصر به فرمانداری اصفهان رفتم چقدر دلم به خاطر فرزندان آینده کشور سوخت که قرار است چه آینده ایی را سپری کنند .امروز به من زنگ زده شد که ساعت 14 بعدازظهر به فرمانداری اصفهان جهت دریافت پاکت محرمانه اعتراض خود بروم . ساعت 15 وارد فرمانداری شدم و اکثر نامزدها را دیدم که آمده بودند برای اطلاع از وضعیت خود . ولی هنوز هیچ خبری نبود . تا اینکه حدود ساعت 15:15 مسئولین امر آمدند برای تحویل پاکت ها . و گویا می خواستند سبد کالا اعلام کنند پاکت ها را اعلام می کردند . هر کسی پاکتش را گرفت . بعضی افرادی را دیدم مانند بچه ها پاکتشان را یواشکی درون کیفشان می گذاشتند تا کسی متوجه نشود . به یکی از دوستان گفتم شما صلاحیتت چه شد ؟ در حالی که می رفت گفت بعدا اعلام می کنم . با خود گفتم نماینده مجلس را ببین ، هنوز کارش نه به دار است و نه به بار همه چیز را قایم می کند . گویا چه مسئله مهمی را مخفی می کند . اعلام نتیجه یکی از دوستان روحانی تعجبم را برانگیخت ؛ پاکتش را به من نشان داد و گفت فرید ، ماده 28 بند یک یعنی چی؟ گفتم حاجی یعنی اعتقاد و التزام عملي به اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نداری .
گفت : زرشک . ما رو باش، 30 ساله درس طلبیگی خوندیم اینم آخر ش که بهمون بگن دین ندارید.
بهش گفتم : حاجی به من هم که دو تا پدر بزرگهایم روحانی هستند وسرشناس و پدرم هم زندگی و عمرش را به خاطر دین اسلام مبارزه کرد و سالها زندان وتبعید شد همین تهمت را زدند . شما که دیگه هیچی .
و دیگر رویداد جالب برایم برخورد یکی از نامزدهای جوان اصولگرا با رد صلاحیتش بود . و داشت به حسن روحانی بیچاره بد و بیراه می گفت .و متوجه نبود که این رد صلاحیت های ایشان از طرف شورای نگهبان بوده است نه حسن روحانی
اوائل انقلاب که پدرم نماینده دوره اول مجلس شورا از طرف مردم اصفهان بودند . با اینکه سن کمی داشتم برخورد زیادی با نمایندگان مجلس داشتم . وقتی آنها را با نامزده های حال مقایسه می کنم دلم برای آینده این مرز و بوم می گیرد . در دوران ما متاسفانه حق الناس معنای دیگری پیدا کرده , دیندار بودن دیگر به عملکرد نیست به ظواهر و ریاست . ولی آن افرادی که بالای گود نشسته اند و مست وخوش اند از این پیروزی رد صلاحیت ها . متوجه نیستند آسیاب به نوبت است . و هر عملی یک عکس العمل دارد . منتظر عواقب کار باشند .

No comments:

Post a Comment