Friday, June 13, 2014

به بهانه سالگرد انتخاب ریاست جمهوری



به بهانه سالگرد انتخاب ریاست جمهوری

راستی در مدت این یک سال درباره تعداد رأی آقای جلیلی فکر کرده اید؟

پرسش: وجود چهار میلیون رأی به آقای جلیلی چه هشداری بود که از سوی حاکمیت جدی گرفته نشد؟
پاسخ: از آنجا که وی نماینده حاکمیت بود. به نظر میرسد که این آمار نشانه آن است که طرفداران "ظاهری" حاکمیت از میان(به ترتیب فراوانی) بسیجیان- پاسداران- نهادهای گوناگون حکومتی-مداحان و کارکنان وزارت اطلاعات و خانواده های همه این اقشار که یقینا شمارشان بسیار بسیار بیش از چهار میلیون نفر است و بیشترین بهره را از روند موجود میبرند تنها نزدیک به چهارمیلیون نفرشان به کاندیدای حاکمیت رأی داده اند.
... و این فاجعه ای است برای حاکمیت لو کنتم تعقلون.

یکی از دلایل هم ویدئویی است از سخنان نماینده رهبر در سپاه پاسداران که به تازگی منتشر شده و شمار تنها دو قشر از اقشاری را که از آنها در بالا نام بردیم ده میلیون اعلام میکند:
"ما هستیم و ده میلیون انسان از سپاه تا خط آخر بسیج. اگر این مجموعه را بتوانیم سر خط کنیم میتوانیم معادلات را تغییر دهیم. اگر هم هیچکس کاری نکرد، ما در حد وظیفه خود میتوانیم در معادلات آینده تاثیرگذار باشیم."

و میبینیم که نتوانستند که سرخط کنند و تأثیری بر معادلات آینده بگذارند و بلکه شکست خوردند و سنگر انتخابات را در سال نودودو از دست دادند چنانکه در نمازهای جمعه به آن پرداختند و باز هم خودیهایشان را برای حفظ دیگر سنگرها یعنی مجلس خبرگان و شورای اسلامی! سفارش مؤکد کردند. که اگر به روال پیشین پیش رود بعید است که سنگرهای دیگر را فتح کنند مگر با تقلب!!

اما مگر از رو میروند این قشر پررو!! چشمهای خود را نه تنها بر حقایق که بر واقعیتها هم میبندند و به گمان باطل خود همچون کبکی که سر خود را در برف فروکرده میگویند من که کسی را نمیبینم پس دیگران هم مرا نمیبینند!! و همین موجب مرگشان میشود چنانکه کبک شکار میشود.
***
طبق آمار رسمی جمهوری اسلامی آنانکه واجد شرایط رأی دهی بودند چهل و دو میلیون بودند. از این تعداد 12 میلیون اصلا رأی ندادند یعنی یا حکومت را و یا این رآی گیری را قبول نداشتند. پس میماند آن سی میلیونی که رأی دادند.
از این سی میلیون خداداند که چه تعدادشان نمیخواستند رأی دهند و تنها پس از درخواست رهبر نظرشان تغییرکرد و پای صندوقهای رأی رفتند.

حدود بیست میلیون به آقای روحانی رأی دادند. میماند ده میلیون.
از این ده میلیون چهار میلیون آن را به حساب آقای جلیلی میگذاریم میماند شش میلیون. این شش میلیون شامل رأی های باطله و رأی به دیگر کاندداهاست.

No comments:

Post a Comment