Thursday, April 3, 2014

گونه ای بدیع از اسلام!!(سکسولوژی اسلامی!!)

گونه ای بدیع از اسلام!!
(اسلامی که هنوز نمیشناسیم)

1. معنای جهاد جنگ با مشرکین و کافرانی است که بر علیه اسلام اقدام کرده یا وارد جنگ شده اند.
2. جهاد گونه های دیگری هم دارد مثلا جهاد با نفس یعنی جنگیدن با هواهای نفسانی خویش.
3. اینکه گروههایی بروند به یک کشور و بر علیه حکومت و مردم یک کشور اقدام کنند که دولت و مردم آن کشور رسما مسلمان هستند چگونه میتوان به آنها مجاهد نام داد؟ مثلا آیا دولت عربستان کسانی را که به دعوت صدام حسین به ایران تاختند مجاهد میشناسد؟ 
4. آیا کسانی که از کشورهای مختلف با پول عربستان و قطر با حکومت سوریه میجنگند و در ضمن جنگ با رزمندگان سوریه مردم مسلمان سوریه را نیز خواسته یا ناخواسته میکشند مجاهد هستند؟
5. چگونه یک دختر عرب مسلمان با چندین نفر از این گونه رزمجویان مزدور در طول تنها سه ماه همخوابه میشود و نام آن را هم نکاح یعنی ازدواج میگذارند و این در حالی است که اهل تسنن متعه یا صیغه شدن یا ازدواج موقت را حتا با عده نگه داشتن از نظر شرعی نمیپذیرند؟
6. در این روند عده که یک اصل در ازدواج و تغییر همسر است چگونه رعایت شده یا نشده است؟  
7. نطفه ای را که حامله شده از کدامیک از این رزمندگان است و چگونه چنین چیزی بر طبق اسلام است؟
8. آیا این گونه ازدواج اختراع قرن بیستم مفتیهای وهابی است یا پیشینه ای در اسلام دارد؟



این دختر عربستانی که سه ماه پیش به سوریه سفر کرده بود، پس از بازگشت به عربستان و اعطای عنوان قهرمانی جهاد نکاح توسط مفتی های عربستان گفت که کسب این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای رزمندگان اسلام است.

به گزارش فرهنگ نیوز ، جریده النهار چاپ لبنان نوشت: عایشه پانزده ساله، قهرمان جهاد نکاح در سوریه شد.

جهان-این دختر عربستانی که سه ماه پیش به سوریه سفر کرده بود، پس از بازگشت به عربستان و اعطای عنوان قهرمانی جهاد نکاح توسط مفتی های عربستان گفت که کسب این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای رزمندگان اسلام است عایشه می گوید من برای تقرّب به خداوند، این جهاد را انجام دادم و از خداوند می خواهم که این جهاد را از من قبول بفرماید.

عایشه می گوید من به محض ورود به جهاد نکاح توسط چندین نفر دوشیزگی خودم را فدای اسلام کردم. اکثر مجاهدانی که با من جهاد(بخواند سکس) داشتند از الجزایر، اتیوپی، چچن و مغرب بودند، هم اکنون هم حامله هستم و من میدانم که این فرزند در آینده یکی از مجاهدان بزرگ راه اسلام خواهد شد.

No comments:

Post a Comment