یک بازی رایانه‌ای در ایران عرضه شده است که در آن، کاربران برای پیروزی، باید به تصاویر شخصیت‌های اصلاح طلبی همچون محمد خاتمی رئیس جمهوری اسبق ایران و میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو نامزد معترض به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۹ این کشور و مهدی هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شلیک کنند.

در این بازی که «بازگشت مختار» نام گرفته و لینک دانلود آن هم وجود دارد، به بازنده این پیام داده می‌شود که دچار «کمبود بصریت» شده است.

پایگاه اطلاع رسانی موسسه «هنر ناب اسلامی» که این بازی را طراحی کرده، نوشته است: «بازی بازگشت مختار توسط وبلاگ نفوذی طراحی و تولید شده است. نفوذی پیش از این نیز بازی بسیار ساده تری به نام «جدال با فتنه گران» در خصوص مقابله با فتنه تولید کرده بود.»

اصولگرایان نزدیک به آیت الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران، به معترضان به انتخابات ریاست جمهوری چهار سال پیش این کشور «فتنه گر» می‌گویند.

در ادامه توضیح بازی نوشته شده است: «در این بازی شما با عبور از گذرگاه‌ها و شلیک به چهره سران فتنه از قبیل میرحسین موسوی، مهدی کروبی و سید محمد خاتمی چهره شیطانی آن‌ها را برملا می‌کنید. باید مراقب باشید که این شیاطین و دسیسه‌هایشان از بصیرت شما کم نکنند.»

موسسه «هنر ناب اسلامی، ادامه داده است: «نکته قابل توجه در بازی ضد فتنه «بازگشت مختار» توجه به عوامل اصلی و گردانندگان و هادیان حقیقی فتنه یعنی استکبار جهانی و دشمنانی چون آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل است که باید نمادهای آن‌ها را نیز منهدم کنید.»

این متن توضیحی افزوده است: «همچنین استفاده از نمادهای برخی دیگر فتنه گران از قبیل مهدی هاشمی فراری و زهرا رهنورد و همچنین شنیده شدن شعارهایی ضد سران فتنه در گذرگاه‌های گوناگون بازی از ویژگی‌های دیگر این بازی است.»