Saturday, February 27, 2016

کارت ۸۰۰ هزار تومانی، هدیه از بیت المال به اشخاص ویژه

قالیباف همان کسی است که بیست روز پیش دستور حمله شبانه به مسجد قدس را صادر کرد و کارگران کارواش را زدند و اموالشان را بردند. میدانید چرا چون گفتند این محل فروخته شده هرچند مالکیتش را نتوانسته بودند در دادگاه ثابت کنند. میفروشند املاک مردم را تا صرف کنند برای امثال این گونه تبلیغات ضد مردمی!! این است شهرداری که از قبل مردم به همه جا رسیده ولی اعمالش بر علیه مردم است.
 
میتینگ شهرداری تهران برای اصولگرایان
 
در هفته گذشته یکی از برنامه‌های جاری شهرداری تهران با حضور ۵۰۰ امام جماعت مسجد، تبدیل به همایش اصولگرایان شد.به گزارش «سحام»، در یکی از برنامه‌های شهرداری تهران برای تبلیغ لیست اصولگرایان، کارت هدیه ۸۰۰ هزار تومانی از بودجه شهرداری به شرکت‌کنندگان تحت عنوان رویه جاری هدیه‌های شهرداری به ائمه جماعت اهدا شده است. هدیه‌ای که بعضا در قالب کارت‌های صدهزار تومانی پرداخت می‌شود.
در این همایشِ پنهان از نگاه رسانه‌ها، شهردار تهران و صادق‌زاده، رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، که دوشنبه هفته پیش بیست‌وششم بهمن در مسجد جامع نارمک تهران برگزار شد، هیچ شخص غیر معممی اجازه ورود نداشته است، و این همایش برخلاف رویه گذشته بدون حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار شده است. یکی از سخنرانان این همایش ابوالقاسم شجاعی، منبری معروف تهران است. تولیت این مسجد با صادق زاده است.

همچنین دوشنبه این هفته همایش پنهانی دیگری با جضور ۵۰۰ ائمه جمعه تهران در مسجد عبدالمقیم ناصحی، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران برگزار شده، که هیچ اطلاعاتی از این همایش به بیرون درز نکرده است.

البته احسان‌های قالیباف از بیت‌المال برای غلامعلی حداد عادل و لیست متبوعش، جدا از کمک‌های علنی است که در تهران انجام شده، در گوشه گوشه شهر بیلبوردهای تبلیغاتی لیست ائتلاف اصولگرایان تندرو نیز نصب شده است.

خبر حمایت قالیباف با سوءاستفاده از بودجه شهرداری تهران در حالی‌ است که بیش از ده حوزه علمیه از جمله حوزه امام خمینی ازگل که مدیریت آن به عهده کاظم صدیقی، امام جمعه تندرو تهران است، تبدیل به پایگاه اصولگرایان برای تبلیغات انتخاباتی شده است.

به گزارش چند تن از طلاب حوزه دارالمبغلین فلسفی که مدیر آن هاشمی از شاگردان آیت‌الله مکارم شیرازی است، (تولیت این حوزه مکارم شیرازی است)، کلاس‌هایی تحت عنوان فقه تربیتی در ایام منتهی به انتخابات در این حوزه برگزار شده که در این جلسات هیچ اشاره‌ای به فقه تربیتی نمی‌شود و مدیر حوزه و استاد جلسه، این کلاس‌ها را به میتینگ تبلیغاتی برای چهره‌های تندرو تبدیل کرده‌اند.

No comments:

Post a Comment