Thursday, November 19, 2015

فاشگوییهایی جاودانه!!

به نظر من این نوشته، متنی جاودانه است! قدرش را بدانید و مطمئن باشید که خداوند این گونه زیبا به ذهن نویسنده اش آورده است؛ هرکه میخواهد باشد. زیبا زیباست و منشأ زیبایی هم خداست:
 
زخمی بر قلب خدا!!

اين چند سطر به عنوان نوشته مردى كه همسر خود را در جريانات اخير پاريس از دست داده، منتشر شده است:


شما حتا  نفرت من را هم به دست نخواهيد آورد!
شما زندگي يك فرد استثنايى، عشق من، مادر تنها فرزندم را گرفتيد، ولى من كينه خود را از شما دريغ میدارم تا شما حتا آن را هم نتوانيد که به دست آوريد!

من نمىدانم شما چه كسانى هستيد و مايل هم نيستم بدانم، چون شما ارزش وجودی نداريد!
 
 اگر آن خدايى كه شما برايش كوركورانه میكُشيد ما را از روح خود آفريده، هر گلوله شما زخمي است بر قلب او!
 
خير! من حتا كينه خود را به شما ارمغان نمیدهم؛ زیرا شما در جستجوى آن بوده ايد، ولى پاسخ دادن به كينه شما با كينه و خشونت، تسليم شدن است در مقابل جهلى كه شما را تبديل كرده به آنچه كه هستيد. 
شما میخواهيد من در ترس زندگى كنم! و به هموطنان [مسلمان]م مظنونانه بنگرم، و بدين وسيله آزادى را فداى امنيت كنم!!
ولی هرچند ما دو نفر بيش نيستيم(من و پسرم)، ولى از تمام ارتشهاى دنيا نيرومندتريم. 

وقت زيادى ندارم كه به شما اختصاص دهم؛ چون بايد براى  ملويل پسر ١٧ ماهه ام كه تا دقايقى ديگر از خواب  برمیخیزد، مثل هر روز عصرانه درست كنم؛ و سپس با او مثل هرروز براى بازى به پارك بروم. این پسربچه، در همه عمر هفده ماهه اش، با شاد بودن و آزاد بودن خويش، شما و امثال شما را خواهدآزرد، در حاليكه شما حتا كينه او را هم به ارمغان نخواهيد برد!
میدانم که در بهشت، او، همسرم را ملاقات خواهم کرد، جایی که برخلاف تصورتان دست شما هیچگاه به آن نخواهد رسید.
☕️ عصرايران  @MyAsriran

برای دیدن ویدئویی که اصل این سخنان را از زبان گوینده آن بیان میکند به پیوند زیر بازگشت کنید:
https://www.facebook.com/bbcnews/videos/10153213901157217/?fref=nf

No comments:

Post a Comment