Friday, November 27, 2015

و ما ادریک ما روسیه؟!! و تو چه میدانی که روسیه یعنی چه؟!!

و ما ادریک ما روسیه؟!! 
باپایین آمدن قیمت نفت وبحران اوکراین روسیه دریک انزوا وبحران قراردارد.وفعلاچاره ای ندارد .فراموش نکنیم روسهابیشترین خیانت رابه کشور ما داشته اند.خیلی بی سروصدا خزررابین خودوهمسایگان تقسیم کردندبدون شلیک یک گلوله!!!
در مورد ملاقات چند روز پیش پوتین و رهبر ایران یک نکته خیلی مهم وجود دارد و آن این جمله پوتین بود که گفت "متعهدیم که بر خلاف برخیها به شرکایمان از پشت خنجر نزنیم"
این چند روز هم عده‌ای کم نگذاشتند و از ارادت پوتین به رهبر ایران تا توانستند نوشتند تا نشان دهند چه کشور قدرتمندی داریم!
در اینجا چند مورد از خیانتهای روسیه به ایران همراه با سند آورده میشود. قضاوت با شماست:

۱- تامین نود و پنج درصد سلاح های ارتش عراق در جنگ علیه ایران- در حالی که آمریکا به دلیل قرارداد با ایران در زمان شاه حتی یک فشنگ هم به صدام نفروخت.
منبع
http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1947641/در+کدام+عملیات+ارتش+صدام+بیش+از+همه+تلفات+داد؟.html

۲-
 تاخیر ده ساله و عمدی در راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر  و ایجاد ضرر چند میلیارد دلاری برای ایران
منبع
http://www.asriran.com/fa/news/176096/برای-بوشهر-۳برابر-یك-نیروگاه-اتمی-هزینه-كرده%E2%80%8Cایم-اما-حالاحالا-ها-با-برق-گرفتن-از-آن-فاصله-داریم

۳- عدم تحویل سامانه دفاعی اس ۳۰۰ در حالی که حتی قطعنامه های شورای امنیت فروش سلاحهای کاملا دفاعی را به ایران منع نکرده بود
منبع
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/خرید_موشک_اس-۳%DB
%B0%DB%B0_توسط_ایران

۴- رای به تحریم ایران در شورای امنیت سازمان ملل.در حالی که روسیه قطعنامه علیه سوریه را وتو کرد به شش قطعنامه علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل  رای مثبت یا ممتنع داد.
منبع
http://www.entekhab.ir/fa/news/225851/از-قطعنامه-1696-تا-1929-همه-تحریم-های-شورای-امنیت-علیه-ایران-در-دولت-های-نهم-و-دهم

۵- بدترین مورد خیانتی که کمتر فرد ایرانی از آن خبر دارد.
" کاهش سهم ایران از دریای خزر از ۵۰ درصد به ۱۳ درصد"
این خیانت در تاریخ ثبت خواهد شد.
منبع
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/303358/سهم-ایران-از-دریای-خزر-چقدر-است-تصاویر-و-فیلم

جالب اینجاست که در چهار مورد از پنج مورد گفته شده پوتین نقش مستقیم و تصمیم گیر داشته است.

حال سوال این است که هدیه یک قرآن به رهبر ایران چه معنی ای میتواند داشته باشد؟

پیک اندیشه

@otagh_fekr_e_ayandeh

با توجه به شواهد و سوابق تاریخی مانند تصرف اران و 17 شهر قفقاز، بدترین دشمن ما ایرانیان، روس بوده است. حتا در موارد بسیاری ثبت نشده؛ مانند جنگهای شیخ جنید و شیخ حیدر، اجداد شیخ صفی الدین اردبیلی که در جنگ با روسها شهید شدند و آرامگاهشان در مشکین شهر(وراوین سابق) زیارتگاه مردم است، همیشه این دشمن شمالی به ما آسیب رسانده است.

No comments:

Post a Comment