Thursday, January 2, 2014

یادداشت یعنی به یاد داشته باش!(23)

که بداخلاقی و دورشدن از اخلاق و سیره محمدی(ص) در سالهای اخیر تا بدانجا رسیده است که گروهی از فرصت طلبان تهمت و افترا و تهدید را همچون نقل و نبات بر سر هرکس که بخواهند میریزند و مدعیان پاسداری از اسلام و شعائر و ارزشهای اسلامی نیز در برابر این رویه ها یا سکوت و چشمپوشی میکنند یا برخی از آنها خود جزء همین گروه قرارگرفته اند. نه خدا و رسول و قرآن را و نه حیا و حدود و وجدان را در نظر نمیگیرند تنها به این دلیل که به قدرت وابسته اند و بر خر مراد سوار. و هیچ توجهی ندارند که اینهمه ظلم و ستم روزی واکنشش پدیدار خواهد شد و شعله های آتشش همگان را خواهد سوخت.
تازه ترین تهدید و تهمت این است که ابوچفیه(با تشدید ف و ی) گفته است سران فتنه مفسد فی الارض اند.
باید از او پرسید آیا میدانی  مفسد فی الارض یعنی چه یا نمیدانی؟ اگر میدانی چگونه میخواهی ثابت کنی؟!! شاید نیازی به اثبات آنچه که میگویی نداشته باشی. چیزی میگویی تا جوانان بسیجی را تحریک کنی تا اندیشه ای انحرافی را در سر بپرورانند و از خدا هم که ترسی نیست و حالا کو تا قیامت!
و اگر نمیدانی بدان که:
مفسد فی الارض کسی است که مخالف هدف آفرینش خداوند حرکت کرده و عمل میکند. "خداوند انس و جن را آفرید تا به آبادانی زمین(عمارت ارض) بپردارند"(حدیث) و از راه آبادانی زمین خدا را بندگی کنند(ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون). زیرا ویرانی و و نابسامانی با بندگی خدا سازگار نیست.
بنابراین کسی مفسد فی الارض است که زمین را به  فساد و افساد کشاند و کیفر مفسد فی الارض مهدورالدم بودن است. یعنی بایستی خونش ریخته شود تا زمین از لوث وجودش پاک شود.
نمونه های مفسد فی الارض کسانی هستند که با هدف کسب زخارف دنیای دنی به تولید و توزیع و فروش موادمخدر و تجهیزات کشتارجمعی (شیمیایی و اتمی) بپردازند که نتیجه اش نابودی حرث و نسل و به تباهی کشاندن جوامع بشری است. یا کسانی که با آدم ربایی و بویژه دزدی کودکان بخواهند به پولهای هنگفتی برسند و یا مانند کسانی که در کشورمان به قیمت فقر و مرگ توده های مردم کم درامد و بی درامد کیسه های خود را پرمیکنند و در زمان جنگ کارشکنی میکردند و چوب لای چرخ دولت میگذاشتند و خون شهدا را پایمال میکردند. (دولت آن زمان یعنی میرحسین موسوی فتنه گر امروز! دستکم برخی از کسانی که در آن زمان کمتر توانستند و یا نتوانستند به مال و منال و یا جاه و مقام برسند اکنون در صف مدعیان فتنه گری او قرارگرفته اند و از تریبونها به او که نمیتواند از خود دفاع کند هر تهمتی نسبت میدهند و جوانانی را که آن روزها نبودند و از تاریخ اوایل انقلاب که بیشتر در سینه ها محبوس است آگاهی ندارند اغفال میکنند.)
خوب حالا که معنای مفسد فی الارض را متوجه شدی(اگر شده باشی! زیرا تا خدا نخواهد خیلی کسان خیلی چیزها را هرگز متوجه نمیشوند و این بستگی به پیشینه آنان دارد که تا چه اندازه برای شنیدن و عمل به حرف حق آمادگی داشته باشند.) و نمونه های آنها را هم شناختی بگو چگونه میخواهی مسائل و اختلافهای سیاسی در محدوده یک کشور را که نمونه هایش در تمام دنیا وجود دارد با موضوع افساد در زمین گره بزنی و از درون آن مفسد فی الارض بیرون بیاوری؟
آیا آنها(سران فتنه!) مفسد فی الارض هستند یا آنانی که هم از پیش و هم پس از فتنه معترضین را در خیابانها و نهانگاهها و در خانه هایشان کشتند؟
آیا قتل نفس عمد مصداق افساد در زمین نیست؟ که خداوند میفرماید: و من یقتل مؤمنا متعمدا فجزاؤه جهنم خالدافیها و غضب الله علیه و لعنه و اعد له عذابا عظیما(نساء: 93)
و کسی که شخصی باایمانی(کسی که به خدا ایمان دارد)را عمدا بکشد پس کیفرش جهنم است جاویدان در آن. و خداوند بر او خشم آورد و لعنت کند او را و آماده کند برای او عذاب بسیار بزرگی را.

No comments:

Post a Comment