Thursday, January 2, 2014

هفت تیرکشی مداح معروف + خبرتازه

به نظر میرسد مرتکب این گونه حماقتهاشدن خواست خدا باشد "تا سیه روز شود هر که در او غش باشد و کار و هدفش برای خدا نباشد تا مردم ساده دل بیش از این فریب این گونه دغلکاران روزگار را نخورند:

هفت تیرکشی مداح معروف در اتوبان بابایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مشاجره لفظی سرنشینان دو خودرو دراتوبان بابایی که یکی از آن‌ها از مشهور‌ترین و گران‌ترین مداحان تهران است، به تیراندازی انجامیده است.
طبق اطلاعات رسیده به آینده، داستان ازاین قرار است که یکی از مداحان مشهور تهران که صدا سیما در روزهای عزاداری، نوحه خوانی‌های او را مدام پخش می‌کند، ساعت ۳ بامداد روز ۵ دی ماه در اتوبان بابایی با یک خودروی ۲۰۶ تصادف می‌کند. این تصادف که می‌توانست مانند صد‌ها نمونه دیگر مثل آن با کروکی و مراجعه به بیمه حل شود به مشاجره و درگیری لفظی می‌کشد.
سرنشینان ۲۰۶ زوج جوانی بودند که از شرق به غرب اتوبان حرکت می‌کردند، گزارش مورد نظر حاکی از این است که ادامه این درگیری به نقاط خطرناکی کشیده می‌شود چرا که مداح معروف و همراهانش که در خوودروی تویوتا بودند کلت کشیده و ۵تیر به جلو و گلگیر ۲۰۶ شلیک می‌کنند. بعد از تیراندازی جناب مداح و همراهان از محل دور شده و سرنشینان ۲۰۶ به کلانتری شکایت می‌برند و شکایت ثبت و به دادسرا ارسال می‌شود اما جناب مداح تیرانداز در جلسه دادرسی حضور پیدا نمی‌کند.

اینها مداحان بیعملی هستند که شیعه علی هم نیستند. از مردانگیهای علی که هیچ حتا از حضور علی در دادگاه در پاسخ به دادخواست یک یهودی هم درس نمیگیرند و در دادگاه حضور نمییابند. البته اینها که از حامیان و پیروان احمدی نژاد هستند باید مانند او از حضور در دادگاه سربرتابند و به قوه قضائیه هم بگویند به... و معلوم نیست قوه قضائیه هم در این میان چه عکس العملی نشان خواهدداد.


چند  روز پیش سناریویی ساخته شد و در پایگاههای مختلف درج گردید و ناشر اولیه خبر را وابسته به صهیونیست خواندند تا عمل مداح را توجیه و تطهیرکنند. در آن سناریو جای همه چیز وارونه شده است. ولی نتوانسته اند بگویند اگر این سناریو درست باشد چرا مداح در دادگاه حضور نیافت و به جای شاکی قرار نگرفت!!! و متقابلا شکایت نکرد. اگر سناریو درست میبود به یقین چنین میکردند و پدر از روزگار شاکیان اولیه که یک زوج جوان بوده اند درمیآوردند.



No comments:

Post a Comment