Monday, January 20, 2014

رابطه‌ آمريكا و هيتلر با آدم فضايي ها

دنیای اسرارآمیز

by ufolove

تهران (FNA)- برخي رسانه‌هاي خبري گفته‌اند؛ كارمند اسبق آژانس امنيت ملي آمريكا (NSA)‌ اطلاعاتي را افشا كرده است كه شامل اسناد غير قابل انكاري مبني بر تعيين سياست خارجي و داخلي آمريكا توسط دستور كاري از آدم فضايي‌ها و يا فرازميني‌ها دست كم از سال 1945 مي‌باشد.
به نقل از  Whatdoesitmean.com  ؛ گزارش بسيار عالي سرويس امنيتي فدرال (FSB)  در مورد حدود دو ميليون رازهاي امنيتي طبقه‌بندي شده دقيق از وزارت دفاع آمريكا (DOD) كه آژانس امنيت ملي آمريكا (NSA) و سرويس امنيتي مركزي(CSS‌) را راه اندازي‌ كرده است، بدست آمده‌است.
اين گزارش توسط ادوارد اسنودن، آمريكايي دور از وطن منتشر شده است كه شامل اسناد غير قابل انكاري است كه نشان مي‌دهد دستور كار آدم فضايي‌ها يا فرازميني‌ها سياست داخلي و خارجي آمريكا را دست كم از سال 1945 تعيين مي‌كند.
ادوارد اسنودن يك متخصص كامپوتر است، كارمند اسبق آژانس جاسوسي مركزي (CIA) و كارمند اسبق (NSA/CSS) و كسي است كه اين اطلاعات بايگاني شده را در اواخر 2012 براي بسياري از رسانه‌ها افشا كرد و پس از معرفي به عنوان تحت تعقيب ترين فرد روي زمين در سال 2013 توسط دولت اوباما پناهندگي موقت روسيه را پذيرفت.
همچنين اين گزارش FSB نشان مي‌دهد كه اسنودن با ايميلي با موضوع ” من و بقيه چيزهايي داريم كه ميتواند مورد توجه شما باشد.؟.؟.؟” با روزنامه‌نگاران و وبلاگ‌داران مطرح آمريكايي و نويسنده گلن گرينوالد ارتباط بر قرار كرده‌بود.
به زبان خود اسنودن اين گزارش ادامه خواهد داشت، او دليل دست يابي و افشاي اين اطلاعات را تشريح كرد و به او در مورد دو دولتمردي كه يكي در انتخابات پيروز شده و ديگري دولت پشت پرده را اداره ميكند هشدار داد.
در كنار هشدارهايي كه اسنودن و گروهش در مورد سردمدار اين دولت مخفي داد، كارشناس FSB در گزارشش از تصديق آن موضوع در آخر هفته گذشته توسط وزير دفاع سابق كانادايي پل هيلر يعني كسي كه به او توسط سرويس اطلاعاتي روسيه اجازه‌ي دست يابي به تمام اطلاعات اسنودن داده شد، خبر داد.
اگرچه متن دقيق تشكر وزير دفاع هيلر از اطلاعات اسنودن در FSB هنوز بايگانيست، اما مدتي بعد از مصاحبه‌ الكترونيكي شديدش با FSB ، به او اجازه‌ حضور در برنامه‌ي روسي جديد SophieCo در دو هفته‌ گذشته داده شد. در آن جا بود كه او اقرار كرد كه فضايي‌ها براي هزاران سال است كه از سياره ما ديدن مي‌كنند و انواع گوناگون فرازميني‌ها مثل  قد بلندان سفید پوست كه با نيروي هوايي آمريكا در نوادا همكاري مي‌كنند را توصيف كرد.
در بسياري از افشاگريهاي ناگهاني … ، بيشترين نگراني مراجع قدرت روسيه مربوط مي‌شود به اطلاعات اسنودن در مورد قد بلندان سفید (كه همانطور كه گفته شد قبلا توسط وزير دفاع هيلر افشا شده‌بود) كه اينها همان فرازميني‌هايي هستند كه در دهه‌ي 1930 به طور دقيق و عالي آلمان نازي را ايجاد كردند.
در يكي از بيشمار رئوس مطالب اين گزارش … نشان داده شده است كه با كمك اين فضايي‌ها در اواخر 1930 وقتي كه آلمان نازي فقط 75 زير دريايي داشت، در طول چهار سال جنگ جهاني دوم 1163 زير دريايي فوق تكلنوژيكي مدرن در كارگاه‌هاي كشتي سازي‌اش ساخت و حتي آنها را بكار برد.
در گزارش آمده است اطلاعات اسنودن همچنين ديدار قد بلندان سفید  را با رييس جمهور وقت آمريكا دوايت دي.آيزنهاور را تائيد ميكند و از آن زمان بود كه رژيم مخفي كه به طور پيوسته در آمريكا حكمراني ميكند تاسيس شد.
نگران كننده‌تر، هشدار گزارش FSB در مورد دستور كار قد بلندان سفید پوست  ‌است كه توسط رژيم مخفي براي حكمراني  مكالمات آمريكا براي كنترل سيستم سرويس الكترونيكي با قصد پنهان كردن هر گونه اطلاعات حقيقي در مورد وجودشان روي زمين به كار مي‌رود. همانطور كه در اطلاعات اسنودن آمده‌است، هدف نهايي آن‌ها شبيه سازي كلي و حكم‌راني به جهان است.
آنچه كه براي FSB در مورد تائيدات اين گزارش مجهول است، كساني هستند كه هنوز در دولت آمريكا از اسنودن پشتيباني مي‌كنند، اما كسي كه نوشته‌هاي كارشناسان اطلاعات روسيه را پيش ميكشد اشتباه نمي‌كند و نشان از تحولي عظيم بر سر قدرت در مقابل اين دولت مخفي به سركردگي اوباما توسط  نيروهاي ناشناخته  در جريان است.
ترسناك‌ترين موضوع براي سياستگزاران و سردمداران روسيه شامل قسمتي از اين گزارش است كه اگر آن‌ها توسط اوباما با قدبلندان سفید پوست  دولت مخفي در بيافتند آنگاه خود را با قدرت‌هاي ديگر فرازميني تطبيق داده‌اند.


No comments:

Post a Comment